DVB-T Karkonosze nadajnik ŻAGAŃ

Data: 2009-10-19 12:32:42
Autor: Ali
DVB-T Karkonosze nadajnik ŻAGAŃ
Próbował ktoś z okolic Karkonoszy złapać
multiplex DVB-T z Żagania?
Z mapki pokrycia opracowaną przez EMITEL'a
wynika że powinien docierać tam sygnał.

http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-zielona-gorajemiolow.jpg

Spróbowałbym bo mieszkam w dobrym miejscu na ok. 500 m.n.p.m.

Jeśli masz otwarty teren na północ (np widzisz horyzont na kilkanaście km) to jest duża szansa że odbierzesz. Sprawdź najpierw czy odbierasz radio z wichowa, np Radio Zachód na 106,0 .
Jak byłem ostatnio w Karkonoszach, to na wysokości ok 1000mnpm sygnały z tego obiektu były bardzo silne.

Ali

Data: 2009-10-20 09:34:31
Autor: man345
Ali <alibaba112211@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Jak byłem ostatnio w Karkonoszach, to na wysokości ok 1000mnpm sygnały z tego obiektu były bardzo silne.

Stacje UKF to inne pasmo i inne moce. Nie liczyłbym na odebranie Żagania w Karpaczu nawet jak ktoś mieszka na 500 mnpt, musiałbyś zastosować wzmacniacze kanałowe i eliminicje zakłóceń (ekrany), na przeciętnej normalnej antenie na pewno tego nie odbierzesz.

--

DVB-T Karkonosze nadajnik ŻAGAŃ