DVB-T Karkonosze nadajnik ŻAGAŃ

Data: 2009-11-11 21:14:24
Autor: Tomy M.
DVB-T Karkonosze nadajnik ŻAGAŃ
Sam sobie odpowiem ... dla potomności i googlarzy będzie
jak znalazł.

Dostałem informację od kolegi caliente1978 z Karpacza że odbiera bez problemów
DVB-T z Żagania.Myślę że mnie nie zabije gdy go tutaj zacytuję
w całości:

<< mux z zagania odbieram non stop bez zaklocen czyli bez tzw szatkowania obrazu z tradycyjnej anteny siatkowej ze wzmacniaczem i dekodera mpeg4 dtv-401t. poziom sygnalu w granicach 89-90% jakosc 97-99% ,wiekszosc kanalow nadaje w formacie 4;3 wyjatek tvn 4;3 i 16;9 . dodam ze moj dom polozony jest na wysokosci 590 metrow nad poziom morza-otwarta przestrzen w kierunku polnocnym tzn na jelenia gore  , idealnie moge odebrac tvp1 analogowa z zagania oraz wszystkie stacje radiowe nadajace z tego obiektu w tym radio zachod na 106,0.jako ciekawostke dodam iz w dniu 1 listopada (panowaly wtedy swietne warunki propagacyjne-sloneczna wyzowa pogoda z lekkim mrozem) udalo mi sie zaprogramowac muxy z niemiec polnocnych, danii oraz poludniowej czesci szwecji w sumie okolo 68 kanalow, w tym czesc kodowanych. >>

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-11-12 08:20:50
Autor: sensei
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hdf6j6$gru$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

odbior na antenie ze wzmacniaczem nie jest normalnym odbiorem...
Są ludzie którzy w ten sposób oglądają programy Szweckie, Duńskie, Niemieckie, Czeskie a nawet Włoskie jest mnóstwo specjalnych technik do możliwości dalekiego odbioru - od specjalnych konstrukcji anten do specjalnych wzmacniaczy, polowania na stan troposfery itd można tego szukać w Internecie. Nie powinno to nikogo dziwić. Dziwne by było gdyby każdy w Karpaczu, na zwykłej antenie bez wzmacniacza, mający w swoim telewizorze z MPEG4 mógł bez problemu oglądać DVB-T z Żagania ale to nie jest realne.

Data: 2009-11-14 19:51:53
Autor: Tomy M.
DVB-T Karkonosze nadajnik ŻAGAŃ
Hehe ... to są góry, tutaj o antenach bez wzmacniaczy
słyszeli co najwyżej mieszkańcy dna kotliny, dla
całej reszty skomplikowane systemy wieloantenowe
z wzmacniaczami, separatorami i sumatorami to
najnormalniesze naziemne anteny ... to nie żart.

--

Tomy M. www.ansibl.com