DVB-T Łódź

Data: 2011-03-24 17:54:44
Autor: W I A D Z I U
DVB-T Łódź
Z tego co wiem w Łodzi i okolicach nie są przeprowadzane nawet żadne testy
odnosnie DVB-T i chciałbym  zapytać jakim sposobem mam w swoim TV przypisane
13 nazw programow stacji cyfrowych, kiedys robiłem skanowanie ale a i tak
nie znalazlo zadnych programów. Mieszkam w domku okolice Zgierza, antena od I skierowana na Zygry i druga na Łódź.
Pozdrawiam.

Data: 2011-03-24 18:09:23
Autor: Wmak
DVB-T Łódź
W I A D Z I U <wiadziu@poczta.onet.pl> napisał(a): Ze Zgierza do Łaz (Raszyna) pod Warszawą, skąd jest z dużą mocą nadawane DVB-T,
jest w prostej linii niewiele ponad 100 km.
Dobra antena UHF wycelowana w tamtą stronę ma szanse umożliwić odbiór.

Data: 2011-03-24 19:42:31
Autor: Arek.
DVB-T Łódź
Ze Zgierza do Łaz (Raszyna) pod Warszawą, skąd jest z dużą mocą nadawane DVB-T,
jest w prostej linii niewiele ponad 100 km.
Dobra antena UHF wycelowana w tamtą stronę ma szanse umożliwić odbiór.

MUX2 - 100kW ,MUX3 - 50kW z Raszyna http://przelaczenie.eu/?s=kiedyigdzie&woj=mazowieckie#Raszyn

Arek.

Data: 2011-03-24 20:24:26
Autor: VSS
DVB-T Łódź
W wiadomości:imft2m$hdd$1@news.onet.pl,
W I A D Z I U <wiadziu@poczta.onet.pl> nastukał:
[...]

to możliwe, przy jakims tropo odebrałes warszawę, znajomy odebrał muxa w berlina w okolicach Poznania.

--
VSS

DVB-T Łódź