DVB-T Łódź i okolice

Data: 2011-03-10 19:15:32
Autor: W I A D Z I U
DVB-T Łódź i okolice
Z tego co wiem w Łodzi i okolicach nie są przeprowadzane nawet żadne testy
odnosnie DVB-T i chciałbym  zapytać jakim sposobem mam w swoim TV przypisane
13 nazw programow stacji cyfrowych, kiedys robiłem skanowanie ale a i tak
nie znalazlo zadnych programów.
Pozdrawiam.

Data: 2011-03-10 19:52:10
Autor: sensei
DVB-T Łódź i okolice
Użytkownik "W I A D Z I U" <wiadziu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ilb4nt$pmp$1news.onet.pl...
[...]

Widać złapałeś programy z Warszawy podczas podwyższonej propagacji tzw. tropo. Próbuj, jak będzie dobre tropo to może je nawet obejrzysz ;-)

Data: 2011-03-10 22:50:04
Autor: adresss
DVB-T ŁódŸ i okolice
On Thu, 10 Mar 2011 19:52:10 +0100, "sensei" <nieznany@nieznany.pl>
wrote:

[...]

a gdzie kupowales TV? W Warszasie? Moze tam skanowali i zostalo?
A ile km masz z Lodzi do Raszyna, bo tam jest silny nadajnik? Pewnie
jakbys sie uparl to na lepszej antenie bys cos zlapal. Ale antena
wysoko i o dobrym zysku.

--
ThinkXtra

Data: 2011-03-12 08:57:29
Autor: matusm
DVB-T Łódź i okolice

Użytkownik "W I A D Z I U" <wiadziu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:ilb4nt$pmp$1news.onet.pl...
[...]

Wyjmij wtyczke z TV osiedlowej i dopiero  sprawdzaj ,poczytaj o swojej osiedlówce.,ja juz mam 24 programy TV cyfrowej

Niestety w Łodzi ,Kropiwnicki wszystko wetknał  darmo ToYi,wiec ciagle trzeba placic

--
Pozdrowienia
matusm

DVB-T Łódź i okolice