DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!

Data: 2011-12-29 15:58:40
Autor: Terry Jonesty
DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
TV Puls dostało przydział na częstotliwość w MUX2 na 2 kanały, ten
drugi (TVPuls2) od roku ciągle pokazuje obraz kontrolny! To jak to!
TYYYYLE CIEKAWYCH stacji chciałoby otrzymać pasmo na MUX2 (dostępne
już w całym kraju) a TVPuls sobie robi JAJA!
JAKIE są reguły przyznawania częstotliwości nadawcom? MAFIJNE?
Do KRRiTV - jak nie wiecie co zrobić z wolnym kanałem to oddajcie go
TELEWIZJI TRWAM!

Data: 2011-12-30 02:13:44
Autor: Jingiel
W dniu 2011-12-30 00:58, Terry Jonesty pisze:
TV Puls dostało przydział na częstotliwość w MUX2 na 2 kanały, ten
drugi (TVPuls2) od roku ciągle pokazuje obraz kontrolny!

No nie od roku.

JAKIE są reguły przyznawania częstotliwości nadawcom? MAFIJNE?

Tu nie chodzi o częstotliwość, a miejsce w multiplexie, ale fakt skandal.

Do KRRiTV - jak nie wiecie co zrobić z wolnym kanałem to oddajcie go
TELEWIZJI TRWAM!

Wolałbym TVP Sport na przykład.

Jingiel

Data: 2011-12-30 09:04:44
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Jingiel napisał:
Wolałbym TVP Sport na przykład.

A ja TVP Kultura albo TVP Historia, ale miejsce dla nich jest w MUX3 (niestety - mały zasięg), zresztą w ogóle MUX2 jest nie dla TVP.

Data: 2011-12-30 10:53:20
Autor: ToTylkoJa
DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
Bartłomiej Zieliński wrote:

[ciach]
A ja TVP Kultura albo TVP Historia, ale miejsce dla nich jest w MUX3
(niestety - mały zasięg), zresztą w ogóle MUX2 jest nie dla TVP.
Co prawda nie wiem na jakim MUX-ie ale dobieram TVP Historia oraz TVP
kultura. To po co mają je dublować? (lokalizacja okolice wa-wy, może to coś
wyjasni / zmieni)

pozdrawiam MArek

Data: 2011-12-30 11:25:57
Autor: adresss
DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
On Fri, 30 Dec 2011 10:53:20 +0100, ToTylkoJa
<marek.b@nie.chce.spamu.poczta.fm> wrote:

[...]

bo Warszawka ma zawsze wszystko jako pierwsza!. Ty masz, ale w innych
rejonach jest partyzantka, wiec miejce w mux-2 daloby np. tvp programu
wogole, bo jest mux-2 (bez tvp) a mux-3/1 jeszcze nie ma! Ot, co Wg mnie to tez skandal. Powinno byc tak, ze to operator dostaje
koncesje na nadawanie sygnalu. Kto przychodzi i placi ten wchodzi i
rozsyla swoj program. Nie oplaca mu sie to biznesowo, to wychodzi i
rozwiazuje umowe a w jego miejsce przychodzi inny. Powinno byc tak,
jak tranponderami satelitarnymi.

Oczywisci mux-1 powinien byc zapelniony z definicji wszystkimi
analogowymi stacjami (obecni nadawcy). A pozostale zasady rynkowe.
Kogo stac nadaje, kogo nie (i nie ma kontentu) to wynocha.

--
ThinkXtra

Data: 2011-12-30 04:38:37
Autor: Terry Jonesty
On 30 Gru, 11:25, adre...@poczta.pl wrote:
[...]

To mogli by choćby tymczasowo zapełnić ten jeden kanał już w całej
Polsce odbierany (na razie z niewiadomych przyczyn zapełniany przez TV
Puls obrazem kontrolnym 24/7) np. TVP Historią - tak dla edukacji
dzieci i młodzieży, jako pomocą naukową dla szkół.

[...]

Jak widać Telewizji PULS opłaca się nadawać przez 24h na dobę 7 dni w
tygodniu OBRAZ KONTROLNY,

Powinno byc tak, jak tranponderami satelitarnymi.

TUTAJ widać mamy Łukaszenkowsko-Putinowskie zasady.

Data: 2011-12-30 14:56:54
Autor: Robert_J
[...]

Przepraszam, ale czy Ty dajesz innym pojeździć swoim autem jak go akurat nie używasz? Bo to mniej więcej tak samo wygląda. Puls zapłacił za pasmo i jak go stać to puszcza sobie obraz kontrolny :-).
Oczywiście ja też uważam to raz że za głupotę, a dwa za wyjątkowo wkurzającą rzecz :-). Pociesz się że na satelicie są dziesiątki takich "kanałów" :-)

Jak widać Telewizji PULS opłaca się nadawać przez 24h na dobę 7 dni w
tygodniu OBRAZ KONTROLNY

Ja myślę że oni pochopnie kupili pasma na dwa programy i nie bardzo mają pomysł na ramówkę tego drugiego. MZ Puls to jeden z większych chłamów, dlatego nie bardzo widzę następny ich program, skoro nawet tego pierwszego nie są w stanie wypełnić czymś w miarę atrakcyjnym.  Nie zdziwię się jak niedługo sprzedadzą ten drugi :-)

Data: 2011-12-30 06:58:54
Autor: Terry Jonesty
On 30 Gru, 14:56, "Robert_J" <dzidekszcz1...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

jak go akurat nie używasz? Bo to mniej więcej tak samo
wygląda. Puls zapłacił za pasmo i jak go stać to puszcza

To jest zła analogia - raz, że samochodów są miliony a kanałów
dostępnych w całym kraju... KILKA,
dwa, że jakiś tam samochód to rzeczywiście prywatna sprawa jakiegoś
tam człowieka - a kanał OGÓLNOPOLSKI to sprawa CAŁEGO SPOŁECZEŃSTWA,
trzy samochód to może mieć każdy - a kanał w MUX2 hę... no właśnie
KTO?  "pierwsi po Bogu"?

Taki biznes w skali MAKRO to już NIE PRYWATA,
nawet w skali mikro - np. w Niemczech jest takie prawo własności, że
żadna własność nie jest w 100% prywatna, jeśli właściciel rozporządza
nią NIEGOSPODARNIE to może zostać jej pozbawiony - własność to
POWIERZENIE przez społeczeństwo ludziom ODPOWIEDZIALNYM danych środków
aby ci wybrańcy zrobili z tym coś SENSOWNEGO.

Data: 2011-12-30 14:59:33
Autor: sensei
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz1968@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdkfva$jch$1inews.gazeta.pl...
[...]

jednak jest to wyjątkowo idiotyczne puszczać pasy i płacić za nie, ja na miejscu PULS do czasu wyprodukowania PULS2 puszczałbym PULS+1 z przesunięciem godzinnym jak TVN+1 - przynajmniej mieliby darmową reklamę PULS zamiast pasów a i ludzie nie utyskiwaliby na pasy (mozna by dodac napis ze emisja testowa puls+1 do czasu wlaczenia puls2)

Data: 2011-12-30 15:01:31
Autor: Kris
Użytkownik "sensei"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jdkg45$jqf$1@inews.gazeta.pl...

i ludzie nie utyskiwaliby na pasy
A co te pasy ludziom przeszkadzają? Mi nie przeszkadzają a Tobie?

Data: 2011-12-31 07:53:44
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Robert_J napisał:
Ja myślę że oni pochopnie kupili pasma na dwa programy i nie bardzo mają
pomysł na ramówkę tego drugiego. MZ Puls to jeden z większych chłamów,

Ale Toma i Jerrego fajnie czasem pooglądać ;-)

dlatego nie bardzo widzę następny ich program, skoro nawet tego
pierwszego nie są w stanie wypełnić czymś w miarę atrakcyjnym. Nie
zdziwię się jak niedługo sprzedadzą ten drugi :-)

Nie jestem pewien, czy koncesja nie nakłada na nich jakiegoś terminu rozpoczęcia transmisji. Jeśli nie rozpoczną, to być może wtedy pasmo zostanie zwolnione i będzie przetarg na inny program.

Data: 2011-12-31 10:30:58
Autor: Cavallino
DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz1968@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

MZ Puls to jeden z większych chłamów,

Mylisz się, po prostu źle go odbierasz.
To jeden z lepszych programów dla dzieci i to za darmo.
Puls 2 miał właśnie przejąć to rolę, ale widać wtedy zabrakło by zawartości dla ich głównego programu, więc zwlekają.

Data: 2011-12-31 13:57:46
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Cavallino napisał:
To jeden z lepszych programów dla dzieci [...]

Szczególnie "Goło i wesoło" ;-)

Data: 2011-12-31 14:35:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:jdn0sa$ovo$1polsl.pl...
Użytkownik Cavallino napisał:
To jeden z lepszych programów dla dzieci [...]

Szczególnie "Goło i wesoło" ;-)

O tej godzinie dzieci już śpią, a jak nie, to rodzice powinni się zastanowić nad sobą. ;-)

Data: 2011-12-30 14:06:46
Autor: SW3
Dnia 30-12-2011 o 11:25:57 <adresss@poczta.pl> napisał(a):

[...]

Nie po to mamy tyle urzędów, żeby takie sprawy regulował jakiś wolny  rynek... ;)

Oczywisci mux-1 powinien byc zapelniony z definicji wszystkimi
analogowymi stacjami (obecni nadawcy).

Tak miało być ale TVP i nadawcy prywatni nie mogli się dogadać i oskarżali  się wzajemnie o powodowanie opóźnień.

--
SW3
-- --

Data: 2011-12-31 20:13:05
Autor: adresss
DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
On Fri, 30 Dec 2011 14:06:46 +0100, SW3 <sw3.spam.stop@poczta.fm>
wrote:

Tak miało być ale TVP i nadawcy prywatni nie mogli się dogadać i oskarżali  się wzajemnie o powodowanie opóźnień.

i co z tego wyszlo??? Znowu publiczna tvp i prywatni nadawcy tylko
KILKA LAT POZNIEJ.

--
ThinkXtra

Data: 2011-12-30 20:49:47
Autor: VSS
DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
W wiadomości:944rf7dkpcdmc8ehq8vqc3ngf2uhkdkft5@4ax.com,
Użytkownik <adresss@poczta.pl> nastukał:
[...]

nieprawda, analog wyłącze jako pierwszy w poznaniu i na zachodzie :)

--
VSS

Data: 2011-12-31 07:47:56
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik adresss@poczta.pl napisał:
Oczywisci mux-1 powinien byc zapelniony z definicji wszystkimi
analogowymi stacjami (obecni nadawcy).

I tak miało być, ale jak zwykle prywatni nie dogadali się z TVP. W rezultacie połowa potencjału (dogodne lokalizacje nadajników i moce nadawania) MUX1 się marnuje...

Data: 2011-12-30 18:03:00
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik ToTylkoJa napisał:
Co prawda nie wiem na jakim MUX-ie ale dobieram TVP Historia oraz TVP
kultura. To po co mają je dublować? (lokalizacja okolice wa-wy, może to coś
wyjasni / zmieni)

Nie chodzi o dublowanie, tylko o dostępność. Na Górnym Śląsku MUX3 jest nadawany z bardzo małą mocą, zatem już w odległości ok. 30 km od nadajnika są poważne problemy z odbiorem. A w MUX1 jest duuuuża moc i zapchajdziury. Ponieważ MUX3 zawiera także programy TVP, za optymalne rozwiązanie uważam zamianę oferty MUX1 i MUX3. Optymalne nie tylko dla mnie, ale także dla "misyjności" TVP, a za takie programy można uważać TVP Kultura i TVP Historia.

Data: 2011-12-30 09:45:07
Autor: Robert_J
DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
TYYYYLE CIEKAWYCH stacji chciałoby otrzymać pasmo na MUX2

Na przykład jakich? ;-)

Data: 2011-12-30 14:06:36
Autor: Ktos
Użytkownik "Terry Jonesty" <tttrrraaaiiinnn@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ffbf6ccf-a48f-42ea-bbc0-b771c3f554bf@n6g2000vbg.googlegroups.com...
TYYYYLE CIEKAWYCH stacji chciałoby otrzymać pasmo na MUX2 (dostępne

Ciekawe, bo jakoś do konkursu na  MUX1 tłoku nie było, a wybór był między jednym gniotem a drugim.
W końcu wybrane zostały najbardziej ambitne stacje z tych, co startowały :-)

Data: 2011-12-30 05:10:36
Autor: Terry Jonesty
On 30 Gru, 14:06, "Ktos" <k...@nowhere.net> wrote:
>U ytkownik "Terry Jonesty" <tttrrraaaiii...@gmail.com> napisa w wiadomo ci
>grup
> TYYYYLE CIEKAWYCH stacji chcia oby otrzyma pasmo na MUX2 (dost pne

Ciekawe, bo jako do konkursu na  MUX1 t oku nie by o, a wyb r by mi dzy
jednym gniotem a drugim.
W ko cu wybrane zosta y najbardziej ambitne stacje z tych, co startowa y :-)

....czyli OBRAZ KONTROLNY?

Data: 2011-12-30 14:57:28
Autor: Robert_J
DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
...czyli OBRAZ KONTROLNY?

Ale chociaz nie klamia ;-)))

Data: 2011-12-30 18:00:18
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Ktos napisał:
W końcu wybrane zostały najbardziej ambitne stacje z tych, co startowały

_najbardziej_? ;-)

Data: 2011-12-30 14:08:18
Autor: sensei
Użytkownik "Terry Jonesty" <tttrrraaaiiinnn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ffbf6ccf-a48f-42ea-bbc0-b771c3f554bfn6g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

w jakim kraju żyjesz? obecne władze, krrit, politycy rządzący nie dopuszczą by Trwam weszła do multipleksów, choć patrząc obiektywnie - mogłaby ona pomóc w cyfryzacji bo zachęciłaby babcie na wsi do kupna dekodera dvb-t (moze nawet ojciec Dyrektor fundowalby boxy). Ale obecna władza chyba nie za bardzo się przejmuje babciami na wsi a tym bardziej nie chce by kontrpolityczna stacja rosła w znaczeniu w społeczeństwe (jeszcze by ludzie nie daj Bóg zobaczyli prawdziwy marsz niepodległości i przestali ogladac tvn...) stąd przez najbliższe 4 lata Trwam na pewno nie znajdzie się w multipleksach a na Puls 2 poczekamy może jeszcze z rok - jak biznsowi zacznie się opłacać producja programow specjalnie dla multipleksów...

Data: 2011-12-30 14:58:54
Autor: Mario123
W dniu 2011-12-30 14:08, sensei pisze:
(moze nawet ojciec Dyrektor fundowalby boxy)

Niech będzie pochwalony
Taak...ojciec" dyrektor już funduje dekodery satelitarne:

"Przypominamy, iż zamówienia na odbiorniki satelitarne
do odbioru TV TRWAM można kierować pod adresem:
Fundacja Lux Veritatis we Wrocławiu
Oddział w Toruniu
87-100 Toruń, ul. św. Józefa 23/35,
numer faxu: 0-56/ 610-81-54
tel. 0-56/ 610-82-11
oraz 0-56/ 610-82-12

Konto:
Bank Pocztowy S.A. Oddział w Toruniu
Nr 92 13201120 2585 4660 2000 0001

Cena zestawu- 355 PLN.
Cena odbiornika cyfrowego ARIVA 100E- 295 PLN.
Zamówienie realizujemy sukcesywnie według kolejności zgłoszeń."

Jestem pewny że "zafunduje" boxy do dvb-t w podobny sposób.
Mariusz

Data: 2011-12-30 14:29:00
Autor: Maciej Bebenek
Mario123 <beger_m@op.pl> wrote:

Cena zestawu- 355 PLN.
Cena odbiornika cyfrowego ARIVA 100E- 295 PLN.
Zamówienie realizujemy sukcesywnie według kolejności zgłoszeń."

Jestem pewny Ĺźe "zafunduje" boxy do dvb-t w podobny sposĂłb.

Przez pewien czas set-top boksy TVT były najtańszymi odbiornikami DVB-S na
polskim rynku :-) Niektórzy kupowali je dla zupełnie innych programów ;P

Data: 2011-12-30 15:00:11
Autor: Robert_J
DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
(moze nawet ojciec Dyrektor fundowalby boxy).

Tak samo jak tunery sat ;-))). Sprzedawał badziewie FTA za cenę przyzwoitych tunerów:-)

...na Puls 2 poczekamy może jeszcze z rok - jak biznsowi zacznie się opłacać producja programow specjalnie dla multipleksów...

Na czym polega produkcja programu specjalnie dla multipleksu? ;-)

Data: 2011-12-31 08:22:37
Autor: jo44
DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
W dniu 2011-12-30 00:58, Terry Jonesty pisze:
TV Puls dostało przydział na częstotliwość w MUX2 na 2 kanały, ten
drugi (TVPuls2) od roku ciągle pokazuje obraz kontrolny!
No i co?
Jest GOŁO I WESOŁO! :)

Data: 2012-01-04 12:18:52
Autor: Jadryś
[...]

Jakie reguły? - One sa jasne.. Kto da więcej, a najwięcej opłaca się dawać tym co to programem u nich jest ciągły blok reklamowy przerywany od czasu do czasu teledyskami i powtórkami szmiry rodem z USA. Tak KRRiTV jest od zarabiania pieniędzy a nie od rzetelnego rozdziału częstotliwości. Pytanie tylko - dla kogo on zarabiają te pieniądze?

Data: 2012-01-08 07:16:17
Autor: Jingiel
DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
To juĹź wolę np. taki TVN Meteo z pogodą. Oni starali się o koncesję niĹź jakieś POLO TV z disco polo.  Mogła byc juĹź nawet ta superstacja.

Jingiel

DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!