DVB-T Plock

Data: 2010-08-12 10:01:27
Autor: K.M.C.
DVB-T Plock
dzień dobry, po latach niebycia wpadłem na chwilę, żeby googiel zindeksował. ;-)
DVB-T PĹ‚ock:
miało zacząć działać w kwietniu ma zacząć zimą. Informuje jednak, że udało mnie się w Płocku, na osiedlu wyszogrodzka, z dachu domku złapać *warszawską* telewizje cyfrową. Siedem darmowych kanałów dla wolnych od telewizyjnego nałogu i nie chcących za to płacić.
OdbierajÄ…: TVP1; TVP2; TVP Info: TVN, Polsat; TVP4
antena siakaś do dvb-t - niebieska ;-) jak ktoś będzie ciekaw sprawdze.
IMO identyczna jest w sklepie nie dla idiotow w promocji po 179 pln.
Przypominam tylko - antene kierujemy na Warszawe!

K.M.C.
Krzysiek Ciesielski

Data: 2010-08-12 14:49:52
Autor: Arek.
DVB-T Plock
dzień dobry, po latach niebycia wpadłem na chwilę, żeby googiel zindeksował. ;-)
DVB-T Płock:
miało zacz±ć działać w kwietniu ma zacz±ć zim±. Informuje jednak, że udało mnie się w Płocku, na osiedlu wyszogrodzka, z dachu domku złapać *warszawsk±* telewizje cyfrow±. Siedem darmowych kanałów dla wolnych od telewizyjnego nałogu i nie chc±cych za to płacić.
Odbieraj±: TVP1; TVP2; TVP Info: TVN, Polsat; TVP4
antena siaka¶ do dvb-t - niebieska ;-) jak kto¶ będzie ciekaw sprawdze.
IMO identyczna jest w sklepie nie dla idiotow w promocji po 179 pln.
Przypominam tylko - antene kierujemy na Warszawe!
pozdrawiam

K.M.C.
Krzysiek Ciesielski

z Warszawy powiniene¶ złapać 8 kanałów
TVP1,TVP2,TVP Info,TVN,Polsat,TV4,PULS i dodatkowo od czasu powodzi do dzisiaj nadaje TVN Warszawa

Arek.

Data: 2010-08-12 15:09:10
Autor: Tmek
DVB-T Plock
z Warszawy powiniene¶ złapać 8 kanałów
TVP1,TVP2,TVP Info,TVN,Polsat,TV4,PULS i dodatkowo od czasu powodzi do
dzisiaj nadaje TVN Warszawa

Arek.

Dla uscislenia TVN Warszawa jest na innym kanale, tj czestotliwosci.

Data: 2010-08-12 15:28:38
Autor: K.M.C.
DVB-T Plock
W dniu 2010-08-12 14:49, Arek. pisze:

z Warszawy powiniene¶ złapać 8 kanałów
TVP1,TVP2,TVP Info,TVN,Polsat,TV4,PULS i dodatkowo od czasu powodzi do
dzisiaj nadaje TVN Warszawa

TVN Warszawa nie stwierdziłem ;-) choć pewnie strata niewielka :D

K.M.C.
Krzysztof Ciesielski
www.kmciesielski.pl

Data: 2010-08-12 18:17:08
Autor: jerzu
DVB-T Plock
On Thu, 12 Aug 2010 15:28:38 +0200, "K.M.C."
<kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

TVN Warszawa nie stwierdziłem ;-) choć pewnie strata niewielka :D

Jest w innym muxie. Na TVN Warszawa masz bezpo¶redni± transmisję spod
krzyża :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

DVB-T Plock