DVB-T Poznań, co znowu nakombinowali

Data: 2009-10-25 15:50:42
Autor: Cavallino
DVB-T Poznań, co znowu nakombinowali
Od kilku dni wszystkie programy tną się o wiele bardziej niż kiedykolwiek przedtem.
Czym to może być spowodowane, co znowu Emitel zmajstrował?
Tym razem to już nie testy, więc wreszcie mamy prawo wymagać.
Nie wchodzi też w rachubę problem po mojej stronie, bo ciotka mieszkająca w Śremie (kilka km od nadajnika) też już dzwoniła do mnie przerażona, że jej tuner się skaszanił - efekty ma oczywiście takie same jak u mnie i też pojawiły się kilka dni temu.

Data: 2009-10-25 19:46:02
Autor: Ktos
DVB-T Poznań, co znowu nakombinowali
Info na forum Emitela:
Jarosław Bałuka  Tytuł: Zakłócenia w odbiorze: Zielona Góra, Poznań,
KrakówNapisane: 25 października 2009, o 12:08

W związku z trwającymi pracami technicznymi na łączach dosyłowych mogą
okresowo występować zakłócenia w odbiorze DVB-T. Za utrudnienia
przepraszamy.

Data: 2009-10-25 22:17:21
Autor: Cavallino
Użytkownik "Ktos" <ktos@nowhere.net> napisał w wiadomości news:hc273m$b0o$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Już znalazłem.
Ale to jakaś paranoja jest, testowali chyba przez 3 lata, a jak puścili oficjalnie to z miejsca zrypali dosył z Warszawy do Poznania (poznańskie TVP3 idzie bez zacięć rzecz jasna) i wzięli się za niby remonty pod przyszłość.
Albo znowu ktoś łapówę dostał żeby to spieprzyć.

Nie mieści mi się w głowie, że sobie np. światłowodów nie mogą pociągnąć nie psująć tych które do tej pory chodzą.

Data: 2009-10-25 15:59:38
Autor: Andrzej H
DVB-T Poznań, co znowu nakombinowali

Oficjalnie to oni puszczą jak będzie przetarg roztrzygnięty na
operatora i papiery podpisane...
póki co jeden wielki TEST... a obecnie przez TVP znowu wszystko jest
przystopowane...

Ale potwierdzam z innego źródła że rzeczywiście emitel sporo pracy ma
obecnie właśnie nad inwestycjami.

Cavallino czy zdajesz sobie sprawę jak wygląda w naszym kraju
"ciągnięcie sobie światłowodów" ?
Można dzierżawić już mocno wysycony szkielet innych operatorów za
grubą kasę, albo kłaść własne światło, ale to ogrom dokumentów, czasu,
pieniędzy...
tym bardziej przy takich odległościach między masztami.

A łapówy i grupy wpływów i interesów to temat na osobny wątek, temat
rzeka... w końcu to Polska gdzie afera goni aferę i każdy orze jak
może ;)

Data: 2009-10-26 10:24:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "Andrzej H" <handrzej@gmail.com> napisał w wiadomości news:

[...]

A w jakim z tych wariantów nie da się tego zrobić OBOK, nie ruszając tego co jest i działa?

tym bardziej przy takich odległościach między masztami.

Ty mi lepiej wytłumacz jak to się dzieje, że popsuli coś co dobrze chodziło, jakie prace robią które mają taki wpływ na bieżące działanie?

Data: 2009-11-02 22:37:43
Autor: Cavallino
[...]

Ciekawe co tym razem wymyślili, bo zamiast poznańskiego TVP Info leci badziewie z Warszawy.
Szlag by ich trafił z takimi pomysłami !!!!!

Data: 2009-11-03 07:26:44
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
[...]

a dalej są przerwy jak ostatnio czy już stabilnie?

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-11-03 09:39:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Ciekawe co tym razem wymyślili, bo zamiast poznańskiego TVP Info leci badziewie z Warszawy.
Szlag by ich trafił z takimi pomysłami !!!!!

a dalej są przerwy jak ostatnio czy już stabilnie?

Wróciło do normy.
Podobno puścili nam wiązkę z Raszyna, w związku z dalszymi pracami, ponoć czasowo.
Oby ta czasowość nie przedłużała się zbytnio, bo obecnie nie mam nic co było interesujące na tym programie.

No i oczywiście znowu minus dla Emitela, za brak jakichkolwiek informacji, że coś zmieniają, kiedy skończą itd
Amatorka pełną gębą.
A kilka miesięcy temu zapewniali, że oni są gotowi do startu, wystarczy im tydzień żeby nadawanie rozpocząć, a tu się okazuje że nie są w stanie tego prawidłowo zrobić nawet dla nadajników, które od wielu lat niby testowali.

Data: 2009-11-18 16:44:26
Autor: Cavallino
DVB-T Poznań, co znowu nakombinowali
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:

a dalej są przerwy jak ostatnio czy już stabilnie?

Dzisiaj znowu Emitel zaserwował przerwę, tym razem dwudniową i tradycyjnie bez ostrzeżenia.
I zaplanowane nagrania poszły w łeb.
Banda debili i totalnych amatorów.

Data: 2009-11-06 23:23:24
Autor: adresss
DVB-T Poznań, co znowu nakombinowali
On Mon, 2 Nov 2009 22:37:43 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

a nie pomysleliscie, ze to jest dzialanie celowe Emitela? Po co to ma
chodzic stabilnie, jak przeciez to faza testow? Tak by sie wszyscy
przyzwyczaili, ze nic nieustalone a dziala. A tak niedziala.

Ja bym na miejscu Emitela wylaczyl to w cholere, to moze wreszczie
ktos by ruszyl dupe i podpisal odpowiednie umowy. Jak nie zrobi sie
czegos stanowczo,to bedzie sie ciagnelo jeszcze miesiacami, latami
(jak do tej pory). Mogli wogole tego nie testowac tych kilka lat.

--
ThinkXtra

Data: 2009-11-06 23:40:01
Autor: Cavallino
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:

Ciekawe co tym razem wymyślili, bo zamiast poznańskiego TVP Info leci
badziewie z Warszawy.
Szlag by ich trafił z takimi pomysłami !!!!!

a nie pomysleliscie, ze to jest dzialanie celowe Emitela?

Celowe jest o tyle, że ponoć dalej budują łącza, więc sygnał idzie z pominięciem Poznania z którego jest lokalne TVP 3.
To oficjalna wersja.
Mam nadzieję że to prawda i że to się kiedyś skończy.

Ja bym na miejscu Emitela wylaczyl to w cholere, to moze wreszczie
ktos by ruszyl dupe i podpisal odpowiednie umowy.

Kto, jak wszystkim zależy żeby to sabotować jak długo się da.
Wyłączyć to by musieli razem z analogowymi nadajnikami - wtedy by się towarzycho rozruszało, bo kasa z reklam zaczęłaby przepadać.

Data: 2009-11-09 07:32:34
Autor: pawell32
adresss@poczta.pl pisze:
[...]

myslałem, że w Poznaniu to już emisja docelowa?