DVB-T i TX-P50X10

Data: 2011-03-27 15:04:23
Autor: Misiek
DVB-T i TX-P50X10
TX-P50X10 -czy można na nim odbierać DVB-T ze Skrzycznego. Mieszkam koło Krakowa.
Co ew. będę potrzebował i jak ustawić ten TV? Są jakieś MUXy i nie wiem czy ten TV obsługuje ten sygnał ze Skrzycznego?

Data: 2011-03-27 15:10:23
Autor: boxfish
DVB-T i TX-P50X10
W dniu 2011-03-27 15:04, Misiek pisze:
[...]

A co na to instrukcja obsługi ?

Data: 2011-03-27 16:03:13
Autor:
DVB-T i TX-P50X10
Misiek <Misiek_TNIJTO@TNIJTo.pl> napisał(a):
TX-P50X10 -czy można na nim odbierać DVB-T ze Skrzycznego. Mieszkam koło Krakowa.
Co ew. będę potrzebował i jak ustawić ten TV? Są jakieś MUXy i nie wiem czy ten TV obsługuje ten sygnał ze Skrzycznego?
Zgodnie z parametrami na:

http://www.okazje.info.pl/okazja/sprzet-rtv/panasonic-tx-
p50x10.html#specification potrafi odbierać w obowiązującym w Polsce standardem MPEG-4 - odbiór będzie zależny od terenu, odległości, anten itd.

Data: 2011-03-27 18:14:16
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
DVB-T i TX-P50X10
Misiek wrote:

TX-P50X10 -czy można na nim odbierać DVB-T ze Skrzycznego.
Mieszkam koło Krakowa.
Co ew. będę potrzebował i jak ustawić ten TV? Są jakieś MUXy i
nie wiem czy ten TV obsługuje ten sygnał ze Skrzycznego?

telewizor "jest w stanie" odebrać DVB-T w standardzie
obowiązującym, tj. mpeg4

to czy będziesz w stanie złapać sygnał ze Skrzycznego
to zupełnie inna bajka, zależy od części krakowa oraz
lokalnych uwarunkowań - czyli ukształtowania terenu i
instalacji antenowej.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-04-06 00:06:48
Autor: WitekN
DVB-T i TX-P50X10

Użytkownik "Misiek" <Misiek_TNIJTO@TNIJTo.pl> napisał w wiadomości news:imnckn$sub$1news.onet.pl...
> [...]
| Co ew. będę potrzebował i jak ustawić ten TV? Są jakieś MUXy i nie wiem czy
| ten TV obsługuje ten sygnał ze Skrzycznego?

To zależy czy odbiornik ma tuner DVB-T w standarcie MPEG 2 czy 4. TV z literką "E" mają tuner MPEG2, a z literką "Y" MPEG4. Ze Skrzycznego sygnał nadawany jest w MPEG4.

Data: 2011-04-07 22:22:47
Autor: jerzu
DVB-T i TX-P50X10
On Wed, 6 Apr 2011 00:06:48 +0200, "WitekN" <jvgavrc@cbpmgn.barg.cy>
wrote:

To zależy czy odbiornik ma tuner DVB-T w standarcie MPEG 2 czy 4. TV z literką "E" mają tuner MPEG2, a z literką "Y" MPEG4. Ze Skrzycznego sygnał nadawany jest w MPEG4.

PaczPan, ja mam z literką E i odbiera MPEG-4.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

DVB-T i TX-P50X10