DVB-T i TX-P50X10

Data: 2011-03-27 18:14:16
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
DVB-T i TX-P50X10
Misiek wrote:

TX-P50X10 -czy można na nim odbierać DVB-T ze Skrzycznego.
Mieszkam koło Krakowa.
Co ew. będę potrzebował i jak ustawić ten TV? Są jakieś MUXy i
nie wiem czy ten TV obsługuje ten sygnał ze Skrzycznego?

telewizor "jest w stanie" odebrać DVB-T w standardzie
obowiązującym, tj. mpeg4

to czy będziesz w stanie złapać sygnał ze Skrzycznego
to zupełnie inna bajka, zależy od części krakowa oraz
lokalnych uwarunkowań - czyli ukształtowania terenu i
instalacji antenowej.

Albert Einstein (1879-1955)

DVB-T i TX-P50X10