DVB-T już działa?

Data: 2012-01-11 12:31:33
Autor: identifikator: 20040501
DVB-T już działa?
bawiłem się dziś telewizorem, włączyłem cyfrówkę, dałem wyszukaj kanały, znalazł 15, przy wszystkich pokazuje jakość 100% a mimo to żaden program się nie wyświetla - na ekranie lata jedynie napis "Serwis HD" i nic... ale coś tam odbiera cyfrowo bo jak wciskam klawisz INFO to pokazuje jaka stacja, co aktualnie powinno lecieć itp...HELP CO JEST GRANE?

Data: 2012-01-11 12:39:36
Autor: Szymon Wyrembak
DVB-T już działa?
[...]

Pewnie telewizorek ma tylko MPEG2 a nie MPEG4.

--
(popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

Data: 2012-01-11 13:21:31
Autor: Robert_J
DVB-T już działa?
Pewnie telewizorek ma tylko MPEG2 a nie MPEG4.

Na 100% :-)

Data: 2012-01-11 13:33:31
Autor: Chris
DVB-T już działa?
Szymon Wyrembak nabazgrał(a):

[...]

Stary SHARP :)  ,,,,

Data: 2012-01-11 14:10:21
Autor: Robert_J
DVB-T już działa?
Stary SHARP :)  ,,,,

śmiem twierdzić że może nawet 30% telewizorów sprzedawanych, ups... wyprzedawanych, 2-3 lata temu miała tylko MPEG 2 :-). Moje obserwacje to potwierdzają niestety... ok. 40% moich klientów kupiło ode mnie zewnętrzne tunery DVB-T bo ich "prawie nowe" telewizory nie odbierają MPEG 4 :-).

Data: 2012-01-11 14:33:17
Autor: identifikator: 20040501
DVB-T już działa?
no nie no.