DVB-T na Bałkanach

Data: 2010-07-01 23:45:46
Autor: Cavallino
DVB-T na Bałkanach
Czy ktoś się orientuje, czy na Bałkanach, szczególnie na wybrzeżu adriatyckim wprowadzono gdzieś już odbiór naziemnej tv cyfrowej?
Chodzi mi głównie o Bośnię, Czarnogórę, Albanię, ew. południe Chorwacji.

Data: 2010-07-03 09:13:20
Autor: BaX
DVB-T na Bałkanach

Czy ktoś się orientuje, czy na Bałkanach, szczególnie na wybrzeżu adriatyckim wprowadzono gdzieś już odbiór naziemnej tv cyfrowej?
Chodzi mi głównie o Bośnię, Czarnogórę, Albanię, ew. południe Chorwacji.

Ale nie jedziesz na wczasy?

Data: 2010-07-03 09:23:17
Autor: Cavallino
DVB-T na Bałkanach
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4c2ee2ea$0$2602$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jadę i zastanawiam się czy tunerek do laptopa  wziąć, bo jednak jakieś mecze w powietrzu będą, czy zostawić go w domu i je nagrać.

Data: 2010-07-03 09:34:55
Autor: BaX
DVB-T na Bałkanach

[...]

Ehhh, sie nie bedzie z kim przepychać na grupie. ;))
Ale wczasy jak zostały 4 najważniejsze mecze do końca?

Data: 2010-07-03 16:54:37
Autor: Cavallino
DVB-T na Bałkanach
[...]

Zawsze mi te mecze wypadają gdzieś na wczasach, chyba z 5 ostatnich imprez tak miałem.
Od 1996 bodajże, gdzie finał oglądałem w Grecji.

Data: 2010-07-06 22:49:41
Autor: Marek Dyjor
DVB-T na Bałkanach
Cavallino wrote:
[...]

współczuje uzależnienia. FIFA ma dobrych niewolników  :)

Data: 2010-07-07 09:16:36
Autor: BaX
DVB-T na Bałkanach
[...]

Zawsze to tańsze i zdrowsze, niż fajki, wóda, czy kawa.

DVB-T na Bałkanach