DVB-T na Gornym Slasku

Data: 2009-06-03 07:11:54
Autor: geroj0
DVB-T na Gornym Slasku
Witam.Moglby mi ktos podac jakie kanaly DVB-T z tunera HD Cyfry+ moglbym ogladac na Gornym Slasku ?? Dokladnie to w okolicach Chorzowa w Swietochlowicach.Dzieki

Data: 2009-06-03 15:57:18
Autor: Kot Prezydenta
DVB-T na Gornym Slasku

http://media2.pl/media/50626/komentarze/3.html

Data: 2009-06-03 23:05:05
Autor: BearBag
DVB-T na Gornym Slasku
On 3 Cze, 07:11, "geroj0" <ger...@wp.pl> wrote:
Witam.Moglby mi ktos podac jakie kanaly DVB-T z tunera HD Cyfry+ moglbym
ogladac na Gornym Slasku ?? Dokladnie to w okolicach Chorzowa w
Swietochlowicach.Dzieki

masz pare procent szans ze odbierzesz cos ze Skrzycznego czyli max
TVP1, TVP2, TVP3 tylko po co ci to skoro masz Cyfre?

Data: 2009-06-05 07:29:41
Autor: geroj0
DVB-T na Gornym Slasku
Dzieki za odpowiedzi.Cyfry nie mam zastanawialem sie dopiero nad nia

DVB-T na Gornym Slasku