DVB-T okolice wawy

Data: 2010-12-28 15:50:14
Autor: Norbert
DVB-T okolice wawy
Dwa dni temu na zwyklej siatce zlapalem 13 kanalow z czego dwa obrazy kontrolne.
Dzis wlaczam i nie ma programow TVP, tv pokazuje ze albo nie ma synalu albo slaby.
Zniknelo TVP1, TVP2, TVP Historia i calosc ogolnie z TVP na poczatku.
TVN, Polsat, Puls i Puls2 są.
Czy to czasowe wylaczenie? W dniu programowania tv stacje odbieraly bardzo dobrze. Mieszkam 30km na zachod od wawy i nawet nie wiem z jakiego nadajnika sciagam sygnal.

Data: 2010-12-28 16:53:09
Autor: adresss
DVB-T okolice wawy
On Tue, 28 Dec 2010 15:50:14 +0100, Norbert <norkomp@MALPAgmail.com>
wrote:

[...]

Raszyn i/lub PKiN

Kup sobie antene kierunkowa Yagi UHF 21-60[69] kilku/kilkunasto
elementowa i ustaw na Raszyn - przeskanuj i zobacz co jest, a
nastepnie na PKiN i to samo. W najgorszym wypadku bedzie potrzebowal 2
anten.

--
ThinkXtra

Data: 2010-12-28 18:17:32
Autor: Norbert
DVB-T okolice wawy
adresss@poczta.pl napisał(a):

[...]

Hmmm... narazie z antena sie wstrzymam do wiosny.
Ale... na siatce obraz mam bardzo dobry. Po prostu zniknely programy TVP. Czy cos robią czy to tylko u mnie?

Data: 2010-12-28 19:43:45
Autor: Arek.
DVB-T okolice wawy
Hmmm... narazie z antena sie wstrzymam do wiosny.
Ale... na siatce obraz mam bardzo dobry. Po prostu zniknely programy TVP. Czy cos robią czy to tylko u mnie?

mieszkam w Wilanowie i odbieram z Raszyna wszystko lata bez problemu na antenie siatkowej ,z PKiN może dojść Tobie TVN Warszawa ale ogólnie z tego nadajnika sygnał jest o połowę gorszy
zobacz tu http://przelaczenie.eu/?s=kiedyigdzie&woj=mazowieckie

Arek.

Data: 2010-12-28 20:47:30
Autor: Norbert
DVB-T okolice wawy
Arek. napisał(a):
[...]

Teraz patrze a znowu mam wszystkie kanaly.
I jakosc odbioru bardzo dobra.
TVN Warszawa tez jest.
Czy jest jakas metoda by sprawdzić na 100% czy antene mam na pałac czy na raszyn?

Data: 2010-12-28 22:39:09
Autor: Arek.
DVB-T okolice wawy
Teraz patrze a znowu mam wszystkie kanaly.
I jakosc odbioru bardzo dobra.
TVN Warszawa tez jest.
Czy jest jakas metoda by sprawdzić na 100% czy antene mam na pałac czy na raszyn?

TVN Warszawa nadaje tylko z PKiN
napisz z jakiego kierunku odbierasz ,jeżeli PKiN i Raszyn masz w jednej linii to możesz odbierać z obydwu nadajników.

Arek.

Data: 2010-12-28 23:54:21
Autor: Norbert
DVB-T okolice wawy
Arek. napisał(a):
[...]

Dokładnie z miejscowości leszno 30km na zachod od wawy.
I tak patrzac na ustawienie anteny na dachu to wyglada ze obydwa nadajniki mam w podobnej odleglosci tylko ze pkin z lewej a raszyn ciut w prawo.
TV mi kanal wykrywa jako TVP Info Warszawa

Data: 2010-12-28 23:55:05
Autor: Norbert
DVB-T okolice wawy
Arek. napisał(a):

TVN Warszawa
?????????????????  chyba tvp

Data: 2010-12-29 00:03:53
Autor: Arek.
DVB-T okolice wawy
TVN Warszawa
?????????????????  chyba tvp

TVP Info jest i TVN Warszawa to dwa różne programy ,z PKiN masz te dwa jeżeli odbierasz ten nadajnik.

Arek.

Data: 2010-12-29 02:04:26
Autor: Norbert
DVB-T okolice wawy
Arek. napisał(a):
TVN Warszawa
?????????????????  chyba tvp

TVP Info jest i TVN Warszawa to dwa różne programy ,z PKiN masz te dwa jeżeli odbierasz ten nadajnik.

Arek.

A to przepraszam. Kanalu takiego jak TVN Warszawa nie mam.
TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Puls, Puls2, TVP Historia, TVP Kultura, TV7 i TV8 na ktorych jest obraz kontrolny, TV4, TVN7. To kanały które odbieram.
Czy dobrze więc wnioskuje że mam sygnał nie z PKINu?
Bo czytałem że ten drugi nadajnik jest o wiele silniejszy niż ten z pałacu kultury?

Data: 2010-12-29 07:27:47
Autor: Arek.
DVB-T okolice wawy
[...]

chyba na to wychodzi że odbierasz z Raszyna ,w moim pierwszym poście podałem linka do strony gdzie masz napisane z jaką mocą nadają te nadajniki

Arek.

Data: 2010-12-28 20:09:37
Autor: dekoder
DVB-T okolice wawy
W dniu 28.12.2010 15:50, Norbert pisze:
> [...]

> elementowa i ustaw na Raszyn - przeskanuj i zobacz co jest, a
> nastepnie na PKiN i to samo. W najgorszym wypadku bedzie potrzebowal 2

e... ustaw na śrem - full wypas :)
dekoder

Data: 2010-12-29 10:16:18
Autor: adresss
DVB-T okolice wawy
On Tue, 28 Dec 2010 20:09:37 +0100, dekoder <waldi.net@wp.pl> wrote:

e... ustaw na śrem - full wypas :)

a jest moze jakas aktualna mapka pokrycia muxami ze Sremu?

--
ThinkXtra

Data: 2010-12-30 02:19:03
Autor: on
DVB-T okolice wawy

a jest moze jakas aktualna mapka pokrycia muxami ze Sremu?

(oficjalne) Mapki zasięgu muxów w kolejnych etapach wdrożenia opublikował EmiTel:

mux_2
http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-2-2397

mux_3
http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-3

Data: 2010-12-30 09:58:08
Autor: Sergiusz Rozanski
DVB-T okolice wawy
Dnia 30.12.2010 on <on@on.no> napisał/a:

[...]

Jaki bezsens, Łódź dopiero w ostatnim etapie, zamiast harmonogram robić wg
gęstości populacji. To ktoś pokrył pół Litwy zamiast milionowej metropolii :)
3 etap bez Katowic lub Wrocławia, za to pokryte Siedlce 70k mieszkańców i kawał
Białorusi :)

Jakby w 3 etapie dobrze zoptymalizować to 70-80% by się dało pokryć. Szkoda że
tabelki nie podają pokrycia w ilości osób lub gospodarstw domowych.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-12-30 23:36:00
Autor: adresss
DVB-T okolice wawy
On Thu, 30 Dec 2010 02:19:03 +0100, on <on@on.no> wrote:

[...]

ale to nie sa mapki pokrycia, tylko to sa planowane pokrycia!!! A to 2
rozne rzeczy

--
ThinkXtra

Data: 2010-12-31 00:43:44
Autor: on
DVB-T okolice wawy

ale to nie sa mapki pokrycia, tylko to sa planowane pokrycia!!! A to 2
rozne rzeczy

racja, ale to znaczy, że w rzeczywistości może być tylko lepiej.
te mapki to minimum (wyliczone zgodnie z odpowiednimi normami), za które operator jest 'rozliczany'.

nie sądzę by istniały mapki na podstawie rzeczywistych pomiarów. już dawno by je opublikowali.
mogą być tylko inne mapki teoretyczne, wykonane na podstawie innych założeń, albo liczone zgodnie z innymi normami.

Data: 2010-12-28 21:32:49
Autor: on
DVB-T okolice wawy
On 2010-12-28 15:50, Norbert wrote:
Czy to czasowe wylaczenie? W dniu programowania tv stacje odbieraly
bardzo dobrze. Mieszkam 30km na zachod od wawy i nawet nie wiem z
jakiego nadajnika sciagam sygnal.

Wszystko działa cały czas.
Mapy zasięgu, aktualne informacje o stanie emisji (komunikaty EmiTel'a) oraz komentarze innych widzów oglądających DVB-T znajdziesz na http://forum.emitel.pl

DVB-T okolice wawy