DVB-T, pytanko o sygnal

Data: 2009-09-04 10:24:24
Autor: Pawel
DVB-T, pytanko o sygnal
Witam,
Czy poziom sygnalu dvb mozna jakos laczyc z poziomem zwyklego sygnalu analogowego?
Pytam, bo choc mieszkam w Warszawie to strasznie slabo odbieralem ze zwyklej
anteny, mam 20 m od budynku ponad 2 razy wyzszy blok ktory zaslania nadajnik i
nawet wywalenie na dach siatki na 7 metrowym maszcie nic nie dawalo.
Czy ten blok bedzie tez zaslanial sygnal dvb czy przy cyfrowym nie ma to znaczenia.
pozdro., Pawel

Data: 2009-09-04 10:29:14
Autor: Cavallino
DVB-T, pytanko o sygnal
Użytkownik "Pawel" <pawel.janasWYTNIJTO@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:33ae.00000581.4aa0ceb8newsgate.onet.pl...
Witam,
Czy poziom sygnalu dvb mozna jakos laczyc z poziomem zwyklego sygnalu analogowego?

Oczywiście.

[...]

Ma znaczenie.
Jak praktycznie nie odbierasz analoga, to i cyfrówki nie odbierzesz, sygnał dociera w identyczny sposób.
Za to jak już odbierasz analoga średnio, to możesz liczyć, że dvb-t będziesz odbierał lepiej.
Ja mam dokładnie taki przypadek - analog bywa nieco zaśnieżony, ale dvb-t żyleta.

Data: 2009-09-04 14:48:54
Autor: adresss
DVB-T, pytanko o sygnal
sprobuj pokrecic antena i odebrac fale odbita. Dla analoga - wiadomo
obraz bedzie brzydki (odbicia itp), ale dla cyfry - bedzie ok.

--
ThinkXtra

DVB-T, pytanko o sygnal