DVB-T w Warszawie

Data: 2009-04-20 20:30:55
Autor: Cavallino
DVB-T w Warszawie
Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsieba$16o$1inews.gazeta.pl...
Witam !

Siedze sobie wlasnie w hotelu Forum w Warszawie

Tak narzekano tu kiedyś na problem z odbiorem a ja jakoś nie widzę problemów. Zrobiłem nawet zdjęcie aby mieć dowód :)

Że sygnał dvb-t przeniesie się na odległość 100 czy 200m?
No dziwne by było gdyby było inaczej, nie sądzisz?

Data: 2009-04-20 22:16:47
Autor: VSS
DVB-T w Warszawie
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gsif3o$63o$1news.onet.pl...

Że sygnał dvb-t przeniesie się na odległość 100 czy 200m?
No dziwne by było gdyby było inaczej, nie sądzisz?

nooo, ale odbieram na kawałku druta, to oznacza, ze nie ma problemu aby w obrzarze warszawy odbierać sygnał na lepszej antenie

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2009-04-21 00:45:28
Autor: Cavallino
DVB-T w Warszawie
Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsil7g$csb$1inews.gazeta.pl...
[...]

W Śremie chodzi nawet bez anteny w ogóle. ;-)
Mimo że kilkanaście razy dalej.

DVB-T w Warszawie