DVB-T w Zamościu już działa

Data: 2011-07-19 11:14:58
Autor: Miklewicz Marek
DVB-T w Zamościu już działa
Witam

Od wczoraj zauważyłem, że w Zamościu działa już mux2, odbieram całość dostępnych programów, razem 8 kanałów, odbiór świetny ze zwykłej anteny siatkowej, gdzie na analogu było ledwo co widać. Tak BTW, DVB-T odbieram poprzez TV Samsung LE32C600 pisze z pamięci, da sie tutaj jakoś sprawdzić poziom sygnału, głównie z czystej ciekawości i, żeby mieć porównanie do karty DVB-T na USB, którą chcę zakupić na dniach.
Miklewicz Marek
www.pomoc-monice.org - Pomóż żyć Monice, Ona czeka na Twoją pomoc - więcej informacji na www.pomoc-monice.org
GG:1249775 | skype:marson

DVB-T w Zamościu już działa