DVB w Warszawie

Data: 2010-10-28 22:32:18
Autor: zbyszek
DVB w Warszawie
Nowy TV zaprogramowałem do odbioru DVB i co sie okazało ?
" Państwowe"  TVP1 , TVP2 , TVP info absolutnie nie dadzą
sie oglądać Pikselizacja , poszarpany obraz i dźwięk .
 Co ciekawe wszystkie komercyjne : Polsat , TVN .Puls i Testy
są doskonałej jakości .
Odwrotną sytuację mam na analogu : "państwowe" bardzo dobre ,
a komercyjne gorsza jakość bo " mrowienie "
czym to jest spowodowane ?
Mieszkam na granicy Wa-wy i Jabłonny - ok 14 km do PKiN
i 22 km do Raszyna / Google Earth/
Antena 27 kanał  -19 elementowa dobrej firmy i wycelowana
na PKiN .

Data: 2010-10-28 22:56:27
Autor: Arek.
DVB w Warszawie
[...]

a kierowałeś antenę na Raszyn ? PKiN daje bardzo słaby sygnał i może to tym jest spowodowane
z Raszyna Polsat, TVN, TV4, PULS, [tv5], [tv6], [tv7], [tv8] - 100KW z PKiN - 3KW
z Raszyna TVP1, TVP2, TVP INFO (REG.), TVP Kultura, TVP Historia - 50KW z PKiN - 2,5KW

Arek.

Data: 2010-10-29 10:23:31
Autor: Meehoo
DVB w Warszawie
Dnia Thu, 28 Oct 2010 22:56:27 +0200, Arek. napisał(a):

[...]

Ja mieszkam w linni prostej ze 2 km od Raszyna i o mocy się nie będę
wypowiadał ;-). Ale czy u Was też nie działały wczoraj wieczorem publiczne
kanały w DVB? Pozdrawiam

--
Meehoo

Data: 2010-10-29 00:19:22
Autor: Cavallino
DVB w Warszawie
Użytkownik "zbyszek" <zbyszek9@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Mieszkam na granicy Wa-wy i Jabłonny - ok 14 km do PKiN
i 22 km do Raszyna / Google Earth/
Antena 27 kanał  -19 elementowa dobrej firmy i wycelowana
na PKiN .

Błąd.
Zmień na Raszyn, tam są wyższe moce nadajników.

Data: 2010-10-29 11:13:53
Autor: zbyszek
DVB w Warszawie

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:iacsta$i8s$1news.onet.pl...
[...]

W moim przypadku kąt pomiędzy PKiN a Raszynem jest mniejszy jak
10 stopni .
Zresztą i tak z dachu nie widać nadajników . Antena była ustawiana
" na oko " na najlepszy odbiór analogowy .
Przestawiłem dziś o 10 stopni w prawo , ale trochę pogorszył się
obraz analogowy , natomiast DVB stacje komercyjne doskonale
a "państwowe" nie ma nic tylko komunikat : " Nie udało się odebrać
sygnału transmisji ( E202) "

Data: 2010-10-29 11:30:48
Autor: Arek.
DVB w Warszawie
[...]

jak możesz to ustaw (CH55)746MHz i kręcąc anteną patrz na siłę sugnału
ja u siebie na Panasonic właśnie tak optymalnie ustawiłem antenę
na obydwu kanałach tj.48 i 55 mam 10/10 mieszkam w Wilanowie.

Arek.

Data: 2010-10-29 11:52:44
Autor: Cavallino
DVB w Warszawie
[...]

Przeskanuj jeszcze raz eter, teraz odbierasz z Raszyna, a tam jest mux-3 na innym kanale.

Data: 2010-10-29 16:46:33
Autor: Meehoo
DVB w Warszawie
Dnia Fri, 29 Oct 2010 11:13:53 +0200, zbyszek napisał(a):

 " Nie udało się odebrać
sygnału transmisji ( E202) "

Ja wczoraj z Raszyna też właśnie miałem taki komunikat. dziś jeszcze tv nie
włączałem i nie mam jak sprawdzić aktualnego stanu ;-). Widocznie musieli
przestać nadawać, bo przedwczoraj wszystko śmigało ładnie.

Meehoo

DVB w Warszawie