DVD-RW firmy LG i dyski CD-ROM

Data: 2012-01-01 15:12:40
Autor: Tomaszek
DVD-RW firmy LG i dyski CD-ROM
W dniu 2011-12-30 13:40, Szyk pisze:
1. Czyja to wina, że nie mogę czytać oryginalnych płytek CD-ROM w
napędach LG DVD-RW?

Najczęściej to wina płytki, rzadziej napędu, ale różnie to może być i nie jest to regułą.

2. Czy oni źle je nagrywają? Np. stosując nie kompatybilne zabezpieczenia

Idąc tym tropem: po czym poznałeś, że płytka jest zabezpieczona przed kopiowaniem? Jeśli jest to czym?

3. Czy może LG produkował słabe napędy DVD-RW?

Z doświadczenia: i tak i nie. Kiedyś miałem CD-Roma LG i ten co którejś płytki nie czytał. Teraz mam LG H22N i wszystko czyta prawidłowo ale
- czasami tacka nie wjedzie do końca do środka
- dłuugo odczytuje płyty DVD ( wszystkie rodzaje )

--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*onet.pl*facebook.pl*nk.pl
| Niestety, Polska to kraj totalitarny :(

DVD-RW firmy LG i dyski CD-ROM