DVD-RW firmy LG i dyski CD-ROM

Data: 2012-01-02 01:19:32
Autor: Mariusz
DVD-RW firmy LG i dyski CD-ROM
On Fri, 30 Dec 2011 13:40:31 +0100, Szyk wrote:
1. Czyja to wina, że nie mogę czytać oryginalnych płytek CD-ROM w napędach LG DVD-RW?

Prawdopodobnie LG.

2. Czy oni źle je nagrywają? Np. stosując nie kompatybilne zabezpieczenia

Mogą być zabezpieczenia, ale jeśli te LGki są w miarę nowe to i z
zabezpieczeniami powinny sobie dawać radę.

3. Czy może LG produkował słabe napędy DVD-RW?

Kiedyś miałem z taki napęd i wiele problemów, np. nie zapisywał CD choć
zapisywał DVD. Ze 3 razy LG mi je wymieniał.

Napędy są tanie, kup jakiegoś Samsunga i zobacz czy tam się czytają. Jeśli
nie - reklamuj płytki u Edgara.

--
Mar.

DVD-RW firmy LG i dyski CD-ROM