DVD ze skalowaniem do Full HD

Data: 2009-04-17 15:27:30
Autor: Skylla
DVD ze skalowaniem do Full HD
Ostatnio zacząłem się zastanawiać nad zmianą mojego poczciwego Panasonica DVD-S42 na coś nowszego. Z racji posiadania telewizorni FullHD myślałem o zakupie odtwarzacza Blue-Ray, ale doszedłem do wniosku, że jeszcze nie. Niech jeszcze trochę stanieją. :-) Rzuciły mi się natomiast w oczy w sklepach odtwarzacze DVD z funkcją skalowania do FullHD. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jak ta funkcja w rzeczywistości działa?? Opłaca się to, czy nie??

Jeśli ten Panasonic ciągle działa to nie warto dla samego skalowania, chyba, że oglądasz z metra zwracając szczególną uwagę na źbła trawy :-). Obraz ze zwykłego dvd w porównanniu z telewizją i tak jest bardzo dobry.

DVD ze skalowaniem do Full HD