DVI + audio -> HDMI

Data: 2018-02-12 00:42:30
Autor: Marcin Debowski
DVI + audio -> HDMI
On 2018-02-11, Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> wrote:
Podpinając prosta przelotką DVI->HDMI nie uzyskam sygnalu audio w monitorze. Nie spodziewałem sie. Zależy mi na tym aby wykorzystac wbudowane w monitor (a nie bazować na głosnikach zewnętrznych) bo nie mam miejsca na dodatkowe głosniki.

Szukam dłuższa chwile po internecie stosownego urzadzenia i nie potrafie znaleźć. Wyobrażam sobie ze znajdę kabel który na jednym końcu ma HDMI a na drugim DVI plus dodatkowy kabelek jack do wpięcia w output dzwięku.

https://www.aliexpress.com/item/DVI-to-HDMI-audio-converter-L-R-stereo-DVI-to-HDMI-DVI-L-R-stereo-audio/32825807135.html
https://www.ebay.com/itm/DVI-to-HDMI-audio-converter-DVI-L-R-audio-in-to-HDMI-out-with-power-adapter/282218473361

--
Marcin

Data: 2018-02-12 23:56:53
Autor: Sebastian Biały
DVI + audio -> HDMI
On 2/12/2018 1:42 AM, Marcin Debowski wrote:
[...]

No tak, przypuszczalem ze tanio nie bedzie. Dzieki, w tej cenie nie ma sensu bo mogę to zrobić z VGA.

DVI + audio -> HDMI