DVI + audio -> HDMI

Data: 2018-02-12 10:19:52
Autor: JaNus
DVI + audio -> HDMI
Zależy mi na tym aby wykorzystac wbudowane w monitor (a nie bazować
na głosnikach zewnętrznych) bo nie mam miejsca na dodatkowe głosniki.

Wyobrażam sobie ze znajdę kabel który na jednym końcu ma HDMI a na
drugim DVI plus dodatkowy kabelek jack do wpięcia w output dzwięku.

czy ktoś widział *coś* dzieki czemu mogę z sygnał DVI wpleść audio
analogowe i wysłać do monitora?

Zbliżony problem usiłowałem rozwiązać zbliżoną drogą, i dopiero uwaga
jednego z kolegów oświeciła mnie, że ewidentnie oślepłem!

Otóż: nie trzeba dźwięku posyłać tą drogą, którą się tu upierasz, lecz
wykorzystać najbanalniejszą ścieżkę via jack! Głośniki takie wejście
mają na 99%, a komp wyjście też gdzieś na 90.
Ja to w swoim przypadku po prostu prze-ślepiłem. Przyjrzyj się, niemal
na bank prześlesz jack'ami ten dźwięk.

DVI + audio -> HDMI