DViCO TVIX HD m-6500

Data: 2009-03-25 01:33:14
Autor: ColgatesBilly
DViCO TVIX HD m-6500
A to co jest?  (drogie)

http://www.tvix.co.kr/Eng/products/HDM6500A.aspx

Jakis odpowiednik tego...
WD TV HD Media Player ?

P-Kol

Data: 2009-04-28 05:37:26
Autor: Bayard123
DViCO TVIX HD m-6500
On 25 Mar, 01:33, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
A to co jest?  (drogie)

http://www.tvix.co.kr/Eng/products/HDM6500A.aspx

Jakis odpowiednik tego...
WD TV HD Media Player ?

P-Kol

witam
Tvix 6500 kosztuje ok. 1900-2000 zł w Polsce
alternatywa to Popcorn Hour A-110 koszt ok. 1000 zł
lub ZIOVA CS-615-koszt ponizej 1000zł
informacje znajdziesz w interencie wpisując te nazwy

WD player nie ma funkcji sieciowych, polskich znaków.

Data: 2009-04-28 16:48:21
Autor: Chris
DViCO TVIX HD m-6500
Internauta Bayard123 (terazja@hotmail.com) w wiadomości
nabazgrał(a):

WD player nie ma funkcji sieciowych, polskich znaków.

Ma funkcję siecową poprzez katę na USB zarówno przewodowo jak i poprzez wifi.
Ma polskie znaki w napisach jak i menu też może być w wersji PL.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-05-03 09:33:09
Autor: ziova
DViCO TVIX HD m-6500
On 28 Kwi, 16:48, "Chris" <actch...@aster.pl> wrote:
Internauta Bayard123 (tera...@hotmail.com) w wiadomościnews:3b20a923-fd76-462b-86bd-0a6d78ddc150d25g2000prn.googlegroups.com
nabazgrał(a):

> [...]

wifi.
Ma polskie znaki w napisach jak i menu też może być w wersji PL.

nie ma funkcji sieciowych, trzeba zakuopić dodatkowy aapter który nie
osbługje wifi, nie streamuje NFS etc.
polskie znaki wprowadzili dopiero niedawno, ale napisy WD odtwarza
koślawo, w przypadku npisu dwuwierszoewgo nie odtworzy drugiego
wiersza.
Dodam jeszcze że WD player nie ma funkcji obsługi płyt DVD...

rób dalej wodę z mózgu niesympatyczny kolego

Data: 2009-05-03 21:14:26
Autor: Chris
DViCO TVIX HD m-6500
iziova@ziova.pl pisze:

nie ma funkcji sieciowych, trzeba zakuopić dodatkowy aapter który nie
osbługje wifi, nie streamuje NFS etc.

http://pl.wiki.wdtv.org/doku.php

Oprogramowanie WDTV można podzielić na dwie główne części - Linuksa którego kod źródłowy Western Digital udostępnia na licencji GPL oraz binarnych aplikacji sterujących chipsetem Sigma Designs SMP8634/5 i odpowiedzialnych za przetwarzanie audio / wideo, OSD, itp. czyli de facto za to co widzimy na ekranie. O ile zmiana tych drugich jest na dzień dzisiejszy niemożliwa (binarki są postaci zaszyfrowanej i podpisanej cyfrowo) o tyle dzięki pracy kilku ludzi z AVS forum udało sie wykorzystać potencjał Linuksa. Aktualnie dostępne nieoficjalne oprogramowanie umożliwia:

*    obsługę sieci przy wykorzystaniu kart sieciowych na USB, póki co głównie przewodowo, ale są juz pierwsze udane próby uruchomienia Wi-Fi
*    obslugę zewnętrznych odtwarzaczy CD/DVD na USB
*    streaming filmów z komputerów przy użyciu CIFS / NFS
*    pracę jako serwer plików SAMBA / NFS
*    dostęp do ponad 1000 programów (optware) takich jak serwery (www, ftp, dns, email), wymiana plików (torrent, rapidshare, usenet, emule), interpretatory (perl, ruby, python, php) i wielu innych
*    obsługę dodatkowych systemów plików - ext2/3, ntfs w trybie rw

Transmission

UWAGA! Pobieranie plików chronionych prawem autorskim jest zabronione!

Transmission to popularny klient bittorrent'a. W paczce dostępna jest zarówno wersja command line do doraźnej pracy na konsoli (transmissioncli), transmission-daemon rezydujący w tle i czekający na dodanie torrentów oraz transmission-remote do zarządzania demonem. Możliwe jest także zarządzanie przez dowolną przeglądarkę (WebGUI). Instalację rozpoczynamy wydając polecenie

SlimRat

UWAGA! Pobieranie plików chronionych prawem autorskim jest zabronione!

SlimRat to skrypt perla służący do zautomatyzowanego pobierania plików z serwisów typu Rapidshare. Instalacja odbywa się poleceniem

polskie znaki wprowadzili dopiero niedawno, ale napisy WD odtwarza
koślawo, w przypadku npisu dwuwierszoewgo nie odtworzy drugiego
wiersza.

Kolejna bzdura, jak widać nie masz pojęcia o WD TV albo na siłę chcesz reklamować swoją firemkę. Co znaczy koślawo ?? napisy albo są albo ich nie ma, tu są normalnie z ogonkami PL do tego można wybrać wielkość fontów, zmienić obrys liter na dwa sposoby, jak kto chce tak ma.
Dodam do tego że w WD TV można mieć całe menu w języku polskim.

Dodam jeszcze że WD player nie ma funkcji obsługi płyt DVD...

Ma, o czym pisałem już wcześniej.

rób dalej wodę z mózgu niesympatyczny kolego

A ty nie pisz do mnie na PRV reklamując swoją marną firemkę prowadzącą sprzedaż konkurencyjnych urządzeń. Niestety ale to co sprzedajesz do gówno warta chińszczyzna dla tego chyba potrzebujesz extra reklamy i nie okłamuj ludzi pisząc takie bzdury jak wyżej.

SPAM FILTER: ziova@ziova.pl  ciekawy mail......

Data: 2009-05-03 21:24:02
Autor: Chris
DViCO TVIX HD m-6500
Chris pisze:
iziova@ziova.pl pisze:

nie ma funkcji sieciowych, trzeba zakuopić dodatkowy aapter który nie
osbługje wifi, nie streamuje NFS etc.

http://pl.wiki.wdtv.org/doku.php

Dodam że opis na stronie jest dość stary i do dziś zmieniło się bardzo dużo, polecam linki na dole strony.

Ogólnie autor strony większość teraz pisze na swoim forum: http://forum.wdtv.org/

Data: 2009-06-01 12:27:59
Autor: tomasz
DViCO TVIX HD m-6500

[...]

Myślę, że piszesz o  sobie i nie umiesz trzymać standardów, WD HD
player to najgorszy odtwarzacz na rynku playerów, co zresztą
odzwierciedla jego cena, i klienci zwaracający nieudane urządzenia jak
nie umiesz znieść prawdy to uciekasza sie do osobistych wycieczek. Idź
kolego na drzewko, albo lepiej pod...

Data: 2009-06-02 12:52:04
Autor: Chris
DViCO TVIX HD m-6500
Internauta tomasz@c4i.com.pl (tomasz@c4i.com.pl) w wiadomości
nabazgrał(a):

> [...]

odzwierciedla jego cena, i klienci zwaracający nieudane urządzenia jak
nie umiesz znieść prawdy to uciekasza sie do osobistych wycieczek. Idź

No proszę kryzys daje znać o sobie i koleżka szuka zbytu na swój syf  który sprzedaje :)
Skoro tak twierdzisz to podaj statystyki zwrotów :)
Co do ucieczek osobistych to nie ja pisałem na PRV tylko ty strasząc mnie w mailach ....

Idź do piaskownicy tam twoje miejsce ....