DWA FAKULTETY, DWA JEZYKI OBCE perfect i NIE MAM PRACY !

Data: 2011-04-05 09:07:28
Autor: Przemysław W
DWA FAKULTETY, DWA JEZYKI OBCE perfect i NIE MAM PRACY !

Użytkownik "asan" <asan21@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d9abddc$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
I od poltora roku NIE MOGE znalezc STAŁEJ PRACY !!!

Za Kaczynskiego w pracy moglem przebierac, teraz jest jedno wielkie
GOWNO!

Rozwazam wyjazd z tego kraju, ale na zasadzie 'one way ticket' - bez
prawa powrotu.

Poki co Tusk dostaje ode mnie wilczy bilet !

Rzygać się chce ...

Źle przebrałeś, że ponownie zostałeś bez pracy?

Przemek

--

"Przed katastrofą ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykując głowę państwa za politykę wobec środowisk żydowskich. Marię Kaczyńską Rydzyk nazwał "czarownicą". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

DWA FAKULTETY, DWA JEZYKI OBCE perfect i NIE MAM PRACY !