DWA FAKULTETY, DWA JEZYKI OBCE perfect i NIE MAM PRACY !

Data: 2011-04-05 09:39:34
Autor: Aszxse
DWA FAKULTETY, DWA JEZYKI OBCE perfect i NIE MAM PRACY !

Użytkownik "asan" <asan21@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d9abddc$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
I od poltora roku NIE MOGE znalezc STAŁEJ PRACY !!!

Za Kaczynskiego w pracy moglem przebierac, teraz jest jedno wielkie
GOWNO!

Rozwazam wyjazd z tego kraju, ale na zasadzie 'one way ticket' - bez
prawa powrotu.

Poki co Tusk dostaje ode mnie wilczy bilet !

Rzygać się chce ...

Mam proste pytanie i oczekuję prostej odpowiedzi: skoro za czasów Kaczyńskiego miałes/miałaś pracę to co wydarzyło się, że jej teraz nie masz? Czy nie jest tak, że za czasów Kaczyńskich wystarczyło popierać PiS i można było się w pracy obijać, a teraz za Tuska po prostu trzeba pracować? Same sympatie do Jarosława to za mało. Co potrafisz oprócz biadolenia? Możesz odpowiedzieć w języku: angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim lub hiszpańskim. Nie będę się czepiać składni. Czekam.

AAA

Data: 2011-04-05 19:04:34
Autor: raff
DWA FAKULTETY, DWA JEZYKI OBCE perfect i NIE MAM PRACY !
angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim lub
hiszpańskim.

Buahahaha, bo Bombel zna je wszystkie.

A sra na grupach w wolnym czasie od zarabiania milionow. Biedne zwierze.

R.

Data: 2011-04-05 20:27:11
Autor: Pinocchio
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:infi39$sa2$1news.onet.pl...
[...]

Ale o co chodzi? Zazdrościsz komuś, że zna kilka języków? Trzeba było się uczyć niemoto!

PhD

Data: 2011-04-06 09:07:08
Autor: Azsxse
[...]

Piszemy "bąbel" durniu! Pochwal się znajomością jakiegokolwiek języka. Możesz mi odpowiedzieć w tym: "Raff sre hardore fe tatoind sperno. Pertodot ver Breslau auchont lice. Se idiot per arono.

AAA

DWA FAKULTETY, DWA JEZYKI OBCE perfect i NIE MAM PRACY !