DWORAK boi sie o. Tadeusza

Data: 2012-02-17 12:38:18
Autor: Pan hrabia Bobrowski
DWORAK boi sie o. Tadeusza

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:250a2639-1650-4549-b981-2a0ffde330aat30g2000vbx.googlegroups.com...
http://niezalezna.pl/23612-dworak-odwolal-udzial-w-programie-%E2%80%9Eblizej%E2%80%9D

Dworak odwołał udział w programie "Bliżej"

 W dzisiejszym programie Jana Pospieszalskiego "Bliżej" miał wziąć
udział Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i
Telewizji. Choć wcześniej potwierdził wizytę w studio, dzisiaj w
ostatniej chwili ją odwołał.

Dworak ma u mnie przechlapane! Za pomysły z abonamentem!

BBR

Data: 2012-02-17 15:20:56
Autor: Bogdan Idzikowski
DWORAK boi sie o. Tadeusza

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f3e3c2b$0$1218$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pieprzysz głupoty. Dworak był i całkiem rozsądnie mówił. Wprawdzie mógł to robić w przerwach na oddech pani "coś tam, coś tam", która sprowadziła dyskusję do jej monologu.

DWORAK boi sie o. Tadeusza