DX11 czy Cuda?

Data: 2010-04-02 10:26:13
Autor: Tomek Głowacki
DX11 czy Cuda?
W dniu 2010-04-01 20:44, solar pisze:
Mam zamiar zmienić swojego Sapphire 4870 ma nowszą. Ponieważ przesiadłem
się na Win7, myślałem o 5870, żeby skorzystać z DX11. Ale ostatnio
większość gier ma logo Nvidia i korzysta z Cuda...
I zacząłem się zastanawiać: DX11 czy Cuda. Jest gdzieś w sieci np.
jakieś porównanie fizyki korzystającej z Cuda na Nvidii i PhysX na Ati?

Chyba ciężko o takie porównanie. O ile mi wiadomo "coś" wykorzystuje CUDA w grach, o tyle STREAM to chyba ciężko... ATi mocno z tym w lesie jest.

Pozdr,
Tomek

Data: 2010-04-02 08:31:31
Autor: januszek
DX11 czy Cuda?
Tomek Głowacki napisał(a):

Chyba ciężko o takie porównanie. O ile mi wiadomo "coś" wykorzystuje CUDA w grach, o tyle STREAM to chyba ciężko... ATi mocno z tym w lesie jest.

A to "coś" to konkretnie jest co?

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-04-02 13:14:25
Autor: WiesłaW
DX11 czy Cuda?
Dnia 02-04-2010 o 11:26 Tomek Głowacki napisał na pl.comp.pecet:

Chyba ciężko o takie porównanie. O ile mi wiadomo "coś" wykorzystuje  CUDA w grach, o tyle STREAM to chyba ciężko... ATi mocno z tym w lesie  jest.

I to jest właśnie potęga marketingu.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2010-04-07 12:17:53
Autor: Tomek Głowacki
DX11 czy Cuda?
W dniu 2010-04-02 12:14, WiesłaW pisze:
[...]

Z jedną demoscenową produkcję znam ;) Megademo 1 - Hard Coders

:)

Pozdr,
Tomek

DX11 czy Cuda?