DX900 Eten kiedy w Polsce

Data: 2009-04-17 07:53:45
Autor: Przemek
DX900 Eten kiedy w Polsce
Nie macie jakichś przecieków, kiedy uszy normalna sprzedaż?
Póki co ze 2 aukcje na ebay z UK i nic więcej, a niby jest dostępny do lutego :(
Przem

Data: 2009-04-17 08:39:34
Autor: Waldek Godel
DX900 Eten kiedy w Polsce
Dnia Fri, 17 Apr 2009 07:53:45 +0200, Przemek napisał(a):

Nie macie jakichś przecieków, kiedy uszy normalna sprzedaż?
Póki co ze 2 aukcje na ebay z UK i nic więcej, a niby jest dostępny do lutego :(

bo to jest teraz Acer DX900, Eten się sprzedał Acerowi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-04-17 17:10:08
Autor: Przemek
DX900 Eten kiedy w Polsce
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości
bo to jest teraz Acer DX900, Eten się sprzedał Acerowi.

Nie zmienia to faktu, że nie jest dostepny.
Wiem, że występuje w dwóch wersjach, ale żadnej nie można kupić normalnie u nas :(
Przem

Data: 2009-04-17 17:38:59
Autor: Waldek Godel
DX900 Eten kiedy w Polsce
Dnia Fri, 17 Apr 2009 17:10:08 +0200, Przemek napisał(a):

Nie zmienia to faktu, że nie jest dostepny.
Wiem, że występuje w dwóch wersjach, ale żadnej nie można kupić normalnie u nas :(

to jest trzeci rodzaj prawdy
w minutę znalazłem:
http://www.pixmania.com/pl/pl/2622356/art/acer/dx900.html
pewnie jak poszukasz lepiej, to i lepsze ceny znajdziesz.
Zwłaszcza, że sprzedaż tego modelu zaczęła się parę dni temu, więc z każdym
dniem będzie więcej ofert.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-04-17 20:04:54
Autor: Przemek
DX900 Eten kiedy w Polsce
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości
w minutę znalazłem:

A ja szukałem po ceneo, skąpcach i innych, i tylko jeden sklep miał i do tego wszystkiego niedostępny na stanie :(
Przem

Data: 2009-04-17 20:38:59
Autor: ToMasz
DX900 Eten kiedy w Polsce
Przemek pisze:
[...]

dlaczego akurat TEN telefon za 2000PLN....?!

ToMasz

Data: 2009-04-17 20:12:35
Autor: Waldek Godel
DX900 Eten kiedy w Polsce
Dnia Fri, 17 Apr 2009 20:38:59 +0200, ToMasz napisał(a):

dlaczego akurat TEN telefon za 2000PLN....?!

Niech zgadnę - bo to jak do tej pory jedyny na świecie telefon na dwie
karty który umie w 3G?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-04-18 00:12:55
Autor: Przemek
DX900 Eten kiedy w Polsce
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości
Niech zgadnę - bo to jak do tej pory jedyny na świecie telefon na dwie
karty który umie w 3G?

najgorsze jest to, że za parę miesięcy* pewnie kazdy będzie to miał, ale mam tak dośc już noszenia 3 (za chwile tylko dwóch) komórek, pamiętania o nawigacji, radiu itd, że nie mam ochoty czekać kolejnych nawet paru tygodni.
Co do tych *miesięcy, to pewien nie jestem, bo na zeszły tok zapowiadali MDA IV czy jakoś tak, z dwiema kartami, i do dzisiaj cisza :(
Przem

Data: 2009-04-17 23:36:28
Autor: Waldek Godel
DX900 Eten kiedy w Polsce
Dnia Sat, 18 Apr 2009 00:12:55 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

Zapomnij, że HTC zrobi coś na dwie karty - ma za dobre układy z operatorami
i za bardzo o nie dba

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-04-18 09:25:06
Autor: Przemek
DX900 Eten kiedy w Polsce
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości
Zapomnij, że HTC zrobi coś na dwie karty - ma za dobre układy z
operatorami i za bardzo o nie dba

No to w takim razie cieszę się, że wczoraj podjąłem decyzję jaką podjąłem :)
Swoją drogą szukając róznych info o 2xSIM zastanawiałem się jak to się opłaca w Azji. Tam jak patrzę dual sim to może nie norma, ale też nie pomijalny fragment rynku.
Poza tym IMHO takie działanie wcale nie musi uderzyć w operatorów. Wystarczy trochę pomyśleć i wykorzytać to na swoją korzyść. Ja po prostu mam dość noszenia dwóch komórek, a obie i służbową i prywatną mam w plusie, więc simlock czy jego brak na tę sieć wcale nie przeszkodziłby mi wykorzystać numerów tak jak do tej pory.
BTW ciekawym jaki procent telefonów HTC sprzedaje przez operatorów a jaki free i ile by stracił trochę oziembiając układy z operatorami.
Przem

Data: 2009-04-18 09:00:11
Autor: Waldek Godel
DX900 Eten kiedy w Polsce
Dnia Sat, 18 Apr 2009 09:25:06 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

tu nie chodzi o uderzanie, tylko całkowity brak zainteresowania. Olanie przez operatorów jest przyczyną zaniku wielu bardzo ciekawych
funkcji przewidzianych w telefonach GSM - np. AoC czy możliwości posiadania
drugiej linii z drugim numerem na tej samej karcie SIM (ale wtedy
oczywiście od tego samego operatora). Użyszkodnik ma dopłacać za kolejne usługi albo kupować wyższy abo do tego
samego numeru, a nie szukać oszczędności na drugim numerze, nawet jeżeli to
numer z tej samej sieci (nie wspominajac o sieci konkurencji)
Samsung jest znacznie silniejszą firmą od HTC - znajdziesz któregokolwiek
DUOS w ofercie jakiegoś operatora? A to są taniutkie i prościutkie
telefony.

BTW ciekawym jaki procent telefonów HTC sprzedaje przez operatorów a jaki free i ile by stracił trochę oziembiając układy z operatorami.

przez pierwsze 4 lata sprzedaży - 100% jeżeli nie liczyć tego co
sprzedawało iMate i Qtek (a nie były to duże ilości).
Dopiero od 2006 roku sprzedają luzem i wciąż to nie są duże liczby. Zresztą
jak u każdego innego producenta - sprzedaż luzem to będzie jakieś 10% albo
mniej całości sprzedaży. A szkoda.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-04-18 15:01:48
Autor: Przemek
DX900 Eten kiedy w Polsce
[...]

No tak, w tym momencie to szkoda :(
Przem

Data: 2009-04-17 21:07:53
Autor: Przemek
DX900 Eten kiedy w Polsce
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości
dlaczego akurat TEN telefon za 2000PLN....?!

bo ma:
1. normalną obsługę 2 kart;
2. win mobile;
3. gps;
4. tv out.

W tej kolejności.
Podstawa to 1 i 2, niestety żaden inny, nawet za 3kzł tego nie ma :(
Zdaję sobie sprawę z małego wyświetlacza, grubości i tego, że mógłby mieć lepszy aparat.
Przem

DX900 Eten kiedy w Polsce