DYMISJA

Data: 2009-11-26 23:35:47
Autor: Antenka
DYMISJA

Jestem leniwy Donek
W Gdańsku mam duży domek
Lenię się całe dnie
Bo pracy nie kocham, o nie!

Mam dwie cudowne ręce
Czego się dotknę, to spieprzę
Cudu żądają ode mnie
Lecz moc moja jest tylko w gębie!

Pomocy, wzywam pomocy
Nie czuję już w rękach mocy
Nie wykonałem swej misji
Dziś podam się do dymisji.

Antenka

P.s. Na poprawę humoru.

Data: 2009-11-27 09:01:43
Autor: Prawusek
DYMISJA

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
[...]

Dymisja już przyjęta
Lecz Naród pamięta
Jak Herakles wymyje
Stajnie po tym Donku
I zapłaci tej postaci
Jak onym Eudiotom
Za degrengoladę
I syf unijny i błoto.

Data: 2009-11-27 04:05:57
Autor: sofu
DYMISJA

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Donek Plewa Tusk sie poprawi jak zostanie prezydenten przenajświetrzej RP.

sofu

Data: 2009-11-27 09:38:44
Autor: Piotr
DYMISJA
Dnia Thu, 26 Nov 2009 23:35:47 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Mam dwie cudowne ręce
Czego się dotknę, to spieprzę
Cudu żądają ode mnie
Lecz moc moja jest tylko w gębie!

To nie jest prawda, co by o Doniu nie powiedzieć, to w politycznych
machlojkach jest całkiem niezły. Piotr

Data: 2009-11-27 10:06:34
Autor: Prawusek
DYMISJA

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message
> [...]

> Cudu żądają ode mnie
> Lecz moc moja jest tylko w gębie!

To nie jest prawda, co by o Doniu nie powiedzieć, to w politycznych

E tam, to ci zaprawieni w bojach krętacze od rządu do rządu korumpujący
wszystkich...

Data: 2009-11-27 13:49:57
Autor: zbig
DYMISJA

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:jthktqfk2236.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Thu, 26 Nov 2009 23:35:47 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

To nie jest prawda, co by o Doniu nie powiedzieć, to w politycznych
machlojkach jest całkiem niezły.
Piotr
Mit o braku pracowitości Tuska jest tak samo prawdziwy jak ten , że to taka dupa, bez charakteru,  człowiek bez charyzmy, pozbawiony zdolności politycznych, jak twierdzili tu zwolennicy geniuszy z Żoliborza. Boleśnie się przekonali jak fałszywe było to wyobrażenie już podczas debaty telewizyjnej w której Tusk zdemolował zupełnie nieprzygotowanego do tego Kaczyńskiego. A
Tusk pracuje bardzo dużo, często do późna. Żeby wymyślić i wdrożyć choćby te wszystkie polityczne machlojki, o których piszesz (ja to nazywam polityką) nie można być mało pracowitym bo to sie samo nie zrobi.

Data: 2009-11-27 14:15:45
Autor: Piotr
DYMISJA
Dnia Fri, 27 Nov 2009 13:49:57 +0100, zbig napisał(a):

[...]

On jest leniwy. A że zdolny do wszystkiego... He, he, najboleśniej się o
tym przekonał premier z Krakowa. Ten z Żolioborza też.
Piotr

Data: 2009-11-27 12:31:06
Autor: cirrus
DYMISJA
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ad3e2d26-3b63-4273-afec-516787190e07k17g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Raczej na konkurs częstochowskich rymów. :)

--
stevep

Data: 2009-11-27 08:06:27
Autor: Antenka
DYMISJA
On 27 Lis, 12:31, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:ad3e2d26-3b63-4273-afec-516787190e07k17g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]
> Jestem leniwy Donek
> W Gdańsku mam duży domek
> Lenię się całe dnie
> Bo pracy nie kocham, o nie!
> Mam dwie cudowne ręce
> Czego się dotknę, to spieprzę
> Cudu żądają ode mnie
> Lecz moc moja jest tylko w gębie!
> Pomocy, wzywam pomocy
> Nie czuję już w rękach mocy
> Nie wykonałem swej misji
> Dziś podam się do dymisji.
> Antenka
> P.s. Na poprawę humoru.

Raczej na konkurs częstochowskich rymów. :)

Już zgłosiłam swój udział i jestem wśród faworytów! :-P

Antenka

Data: 2009-11-27 14:39:38
Autor: Jadrys
DYMISJA
Antenka pisze:
[...]

Raczej chyba na pogorszenie   :-( . Myślę z przerażeniem o potencjalnym następcy Tuska na fotelu premiera   :-( .

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-11-27 08:04:26
Autor: Antenka
DYMISJA
On 27 Lis, 14:39, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Lenię się całe dnie
> Bo pracy nie kocham, o nie!

> Mam dwie cudowne ręce
> Czego się dotknę, to spieprzę
> Cudu żądają ode mnie
> Lecz moc moja jest tylko w gębie!

> Pomocy, wzywam pomocy
> Nie czuję już w rękach mocy
> Nie wykonałem swej misji
> Dziś podam się do dymisji.

> Antenka

> P.s. Na poprawę humoru.

Raczej chyba na pogorszenie   :-( . Myślę z przerażeniem o potencjalnym
następcy Tuska na fotelu premiera   :-( .

Jadrysiu, nie martw się zrobimy rewolucję :D

Antenka

Data: 2009-11-28 15:31:26
Autor: Jadrys
DYMISJA

[...]