DYSK w SMART daje ostrzeżenie: U-DMA CRC error

Data: 2012-03-09 09:57:30
Autor: Szyk
DYSK w SMART daje ostrzeżenie: U-DMA CRC error
Ja też mam błędy "Ultra DMA CRC Error Count" HD Tune pokazuje ich 32699 i sugeruje, że może być problem z kablami. Ale kable wymieniałem i dalej jest to samo (sprawdzone z różnymi kablami i z 2 różnymi płytami VIA i z kontrolerem SII680). Dysk WD 111GB (niby 120GB) 7200 ATA100. Dysk się resetuje w czasie pracy i wiesza system. Wcześniej nie kojarzyłem że to przez dysk system pada i dlatego nie reklamowałem na gwarancji. Wiec teraz mam pytanie:
Czy da się coś zrobić by nie było więcej tych błędów?

DYSK w SMART daje ostrzeżenie: U-DMA CRC error