DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY

Data: 2009-09-10 10:10:37
Autor: kroovka
DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
za takie a nie inne notowania i osmieszanie naszej gieldy odpowieda pan Sobolewski, pewnie nie tylko....
Jak mozna dopuszczac do emisji 22 790 000 akcji po 3 zl tylko dla glownego wlasciciela tylko po to by tych co maja np 0,02% akcji-notowanych obecnie po 30 zl calkowicie zmarginalizowac?
kroovka

jesli jest inaczej to przeprosze tez na tym forum.

Data: 2009-09-10 10:30:00
Autor: michaça
DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
jesli jest inaczej to przeprosze tez na tym forum.
a za prognoze dra drozapolu "... 44 -> sky" juz przepraszales? bo mi chyba jakos umklo...

Data: 2009-09-10 19:41:33
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade

Użytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisał w wiadomości >
jesli jest inaczej to przeprosze tez na tym forum.
a za prognoze dra drozapolu "... 44 -> sky" juz przepraszales? bo mi chyba jakos umklo...

:D

Data: 2009-09-10 10:55:32
Autor: Gonzo
DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
Kupilem kiedys to gowno a potem przez pol roku nie bylo zadnych transakcji i nawet nie bylo ofert kupna w arkuszu. Wywalilem ze strata 50% przy najblizszej okazji.
Jaki kraj taka gielda.

Data: 2009-09-10 11:58:47
Autor: komunista0
[...]
W innych krajach jest inaczej??? --

Data: 2009-09-10 11:10:47
Autor: Gonzo
komunista0@op.pl wrote:
W innych krajach jest inaczej???
Mam nadzieje, nie wiem bo nie probowalem.

Data: 2009-09-10 12:45:09
Autor: Daniel Stalica
Gonzo pisze:
Kupilem kiedys to gowno a potem przez pol roku nie bylo zadnych transakcji i nawet nie bylo ofert kupna w arkuszu. Wywalilem ze strata 50% przy najblizszej okazji.
Jaki kraj taka gielda.

Ze dwa lata temu to nabyłem (dzięki kroovce), zarobiłem ze 20%, ale powiedziałem nigdy więcej...

--
Blog: http://blog.stalica.info

Data: 2009-09-10 11:10:24
Autor: komunista0
[...]

Nie bardzo rozumiem na czym to ośmieszanie ma polegać. Poważna instytucja powinna kierować się poważnymi zasadami, takimi aby nie można jej było w najmniejszym stopniu przyrównać do klubów uciech, kasyn, hazardu. Giełda nie spełnia takich wymogów, więc nie jest poważną instytucją, a co za tym idzie nie można jej ośmieszyć. Nie można ośmieszyć czegoś co nie jest poważne. Przykład? Choćby kontrakty funkcjonujące przed kasowym, cena zamknięcia różna od ceny otwarcia dnia następnego itd. itd.

Data: 2009-09-10 10:23:27
Autor: Gonzo
komunista0@op.pl wrote:
Choćby kontrakty funkcjonujące przed kasowym
A czemu nie?

, cena zamknięcia różna od ceny
otwarcia dnia następnego itd. itd.
Bo popyt/podaz przez noc sie nie moze zmienic?

Data: 2009-09-10 11:45:30
Autor: komunista0
komunista0@op.pl wrote:
> Choćby kontrakty funkcjonujące przed kasowym
A czemu nie?
No właśnie, już same kontrakty funkcjonują jako gra, hazard, więc to nie jest instytucja poważna, a co za tym idzie wszelkie szwindle to element tej gry, więc o ośmieszaniu czegoś takiego nie może być mowy.

, cena zamknięcia różna od ceny
> otwarcia dnia następnego itd. itd.
Bo popyt/podaz przez noc sie nie moze zmienic?
Oczywiście, że może, ale aby zachować powagę należy dać szanse "taniej", "drożej" sprzedać każdemu, a nie tworzyć totolotka. Zaznaczam, że ja nie neguję tych zasad. Stwierdzam tylko, że nie do końca są poważne i aby nie liczyć na powagę tej instytucji.

Data: 2009-09-10 11:24:27
Autor: Zyga
komunista0@op.pl pisze:
Nie można ośmieszyć czegoś co nie jest poważne. Przykład? Choćby kontrakty funkcjonujące przed kasowym, cena zamknięcia różna od ceny otwarcia dnia następnego itd. itd.

a niby dlaczego cena otwarcia ma być równa cenie zamknięcia?

Data: 2009-09-10 11:34:55
Autor: komunista0
komunista0@op.pl pisze:
> [...]

a niby dlaczego cena otwarcia ma być równa cenie zamknięcia?

Bo w handlu powinna być zachowana ciągłość w przeciwnym wypadku to budzi śmieszność, a wręcz podejrzenia o nieuczciwe ustalanie ceny przy zielonym stoliku. Cały dzień cyka się po kilka a nawet po jednej akcji czy kontrakcie o jedno oczko, aby w nocy doznać olśnienia i wywalić czy zdołować kurs. Nie widzę powodu aby nie rozpoczynać od kwot zamknięcia i niech się dzieje co ma dziać. A że to jest zwykła szulernia, z wglądem w czyjeś karty to takie i zasady.

Data: 2009-09-10 13:09:19
Autor: elwu
[...]

ROTLF ^n

Tak powinno być na wszystkich giełdach. A nie jakieś tam zaklinanie futów na S&P po nocach. elwu

Data: 2009-09-10 14:02:31
Autor: komunista0
> [...]
> ROTLF ^n

Tak powinno być na wszystkich giełdach. A nie jakieś tam zaklinanie futów na
Taaa, a ustalanie kursu na otwarciu to nie zaklinanie tylko totolotek:-))))

Data: 2009-09-10 20:46:52
Autor: Zyga

Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomości news:4c17.00000251.4aa8c83fnewsgate.onet.pl...
Nie widzę powodu aby nie
rozpoczynać od kwot zamknięcia i niech się dzieje co ma dziać.

Nadal Cię nie rozumiem. Kto ma kupować/sprzedawać po cenie z wczorajszego zamknięcia? Ty i ja? Taki przymus ma niby być czy jak? Bo ja chcę kupić np. taniej a ktoś mi chce sprzedać taniej. To co? Nie możemy? Zabronić nam?

Zyga

Data: 2009-09-10 21:47:28
Autor: komunista0
> [...]

Nadal Cię nie rozumiem. Kto ma kupować/sprzedawać po cenie z wczorajszego zamknięcia? Ty i ja? Taki przymus ma niby być czy jak? Bo ja chcę kupić np. taniej a ktoś mi chce sprzedać taniej. To co? Nie możemy? Zabronić nam?

No dobra, nie chciałem tego pisać, bo oczywiście nie mam na to dowodów. Sprawa jest dość oczywista tylko, że pozostaje w sferze domysłów. Tu nie chodzi o nas dwóch lecz o teoretyczne miliony akcji i tysiące uczestników. Jeżeli w tej zabawie uczestniczy miliony akcji to jak jest możliwe, że niemal codziennie wig20 otwiera się z luką. Jak to możliwe, że niemrawe akcje cykane po jednej sztuce nagle zmieniają wartość o kilka procent i nadal są cykane po jednej sztuce. To nie jest kwestia nakazu a kwestia logiki. Przy niby milionowej płynności z tysiącami uczestników luki powinny zdarzać się niezmiernie rzadko w wyjątkowych sytuacjach. Jeżeli zdarzają się codziennie, a kurs zachowuje się tak jak choćby dzisiaj, to dla mnie jest to śmieszne. Z mojego punktu widzenia wygląda to wszystko na ruch pozorowany, czyli zwykły szwindel obracający machiną i liczenie na przyciągnięcie frajera.   --

Data: 2009-09-10 23:53:47
Autor: Zyga

Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomości news:4c17.000002a5.4aa957d0newsgate.onet.pl...

Jeżeli w tej
zabawie uczestniczy miliony akcji to jak jest możliwe, że niemal codziennie
wig20 otwiera się z luką.

czego nie rozumiesz? wiesz jak się ustala kurs otwarcia? Ja bym się zdziwił gdyby luk nie było.

Acha, a gdyby zastosować Twój pomysł do papierów z rynku notowań jednolitych (dwa fixingi) to cena by była ta sama na wieki. O to Ci chodzi? Nie sądzę.

Zyga

Data: 2009-09-10 17:07:55
Autor: totus
Zyga wrote:

komunista0@op.pl pisze:
[...]

Po to by było poważnie i żeby komuniści nie denerwowali się w nocy. Jak cena zamknięcia = cena otwarcia to wtedy nie jest piaskownica i grajdołek tylko poważna giełda światowa.

Data: 2009-09-10 17:31:59
Autor: komunista0
Zyga wrote:

Po to by było poważnie i żeby komuniści nie denerwowali się w nocy. Jak cena zamknięcia = cena otwarcia to wtedy nie jest piaskownica i grajdołek tylko poważna giełda światowa.
No ty to na pewno śpisz spokojnie i tylko czekasz na objawienie, które jak nic wyznaczy cenę otwarcia. To też nie dziwi mnie zadowolenie z takiej sytuacji. No cóż ja na objawienia raczej liczyć nie mogę, więc taka sytuacja jest dla mnie śmieszna. Po prostu nie lubię być na żywca okradany.

Data: 2009-09-10 17:46:16
Autor: totus
komunista0@op.pl wrote:

[...]

Za co jest nakaz sądowy handlowania na giełdzie? Cena śliwek węgierek spełnia Twoje wymagania nie mówiąc o burakach. Burakami i ziemniakami handlują uczciwi prawdziwi Polacy i grube rude żydy im się do interesu nie mieszają.

Data: 2009-09-10 18:30:57
Autor: marfi
Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomości news:4c17.00000285.4aa91befnewsgate.onet.pl...
[...]

  Z czystej ciekawości: jak sobie praktycznie wyobrażasz otwarcie po cenie zamknięcia z dnia poprzedniego?

--
marfi

Data: 2009-09-10 18:47:59
Autor: totus
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

[...]

Pytanie nie jest do mnie ale ja mam znakomity pomysł. Giełda z podatków otwierałaby pozycję przeciwstawną. Dziś na kontraktach musiałaby wystawić tyle S żeby kurs otwarcia ściągnąć do 2226. Dobry pomysł, prawda? Drugi mam taki. Za wystawienie zlecenia po kursie innym niż zamknięcie z dnia poprzedniego grzywna $5000. Ostatni jest bliższy sercu komunistycznemu. Oba są znakomite. Brawa! Wiwaty! Aplauz!

Data: 2009-09-10 19:18:32
Autor: komunista0
> [...]

  Z czystej ciekawości: jak sobie praktycznie wyobrażasz otwarcie po cenie zamknięcia z dnia poprzedniego?

No to jest problem, pozostaje handel na okrągło. Bo chyba przymuszenie kreatorów czy innych manipulantów było by trudne.

Data: 2009-09-10 19:38:36
Autor: marfi
Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomości news:4c17.0000028c.4aa934e8newsgate.onet.pl...
> [...]

-- marfi
No to jest problem, pozostaje handel na okrągło. Bo chyba przymuszenie kreatorów

  Handel "na okrągło" przecież nie zapobiegnie takim różnicom...
  Jeżeli wyznaczysz arbitralnie godzinę zamknięcia/otwarcia np. na 24:00 to i tam zamknięcie i otwarcie może się wykonać po róznej cenie.

BTW: Polecam przestudiowanie np. http://www.gpw.pl/zrodla/ogieldzie/regulacje/szog_gpw.pdf

--
marfi

Data: 2009-09-10 19:54:27
Autor: komunista0
> [...]

  Jeżeli wyznaczysz arbitralnie godzinę zamknięcia/otwarcia np. na 24:00 to i tam zamknięcie i otwarcie może się wykonać po róznej cenie.

Ja nie mam zamiaru zmieniać ani rozstrzygać o słuszności zasad działania giełdy. Problem dotyczy powagi tej instytucji. Wygląda na to, że ona już z założenia musi być śmieszna. Znalazło by się mnóstwo przykładów. Krovka podał jeden ja następne. To, że one muszą być jakie są nie zmienia faktu, że są absurdalne. Tak jak absurdalne wydaje się być działanie na giełdzie drobnicy. Pomimo, że ciągle traci to i tak bez przerwy się pcha. Kiedyś uważałem to za tragiczne, ale coraz częściej zaczynam się z tego śmiać.

Data: 2009-09-10 20:27:50
Autor: totus
komunista0@op.pl wrote:

[...]

Uwielbiam tracić na giełdzie. Dlaczego to jest złe? Kto decyduje co jest dobre dla mnie, a co jest złe i dlaczego właśnie on? Jak tak stracę z 2000 PLN to czuje się bosko.

Data: 2009-09-10 21:51:23
Autor: komunista0
komunista0@op.pl wrote:

> [...]

Uwielbiam tracić na giełdzie. Dlaczego to jest złe? Kto decyduje co jest dobre dla mnie, a co jest złe i dlaczego właśnie on? Jak tak stracę z 2000 PLN to czuje się bosko.
Zauważyłem, że wkładasz mi słowa, których nie piszę. Jeżeli coś jest śmieszne to nie znaczy, że jest złe. Radzę poczytać od początku tylko ze zrozumieniem.

Data: 2009-09-10 22:14:11
Autor: totus
komunista0@op.pl wrote:

Zauważyłem, że wkładasz mi słowa, których nie piszę. Jeżeli coś jest
śmieszne to nie znaczy, że jest złe. Radzę poczytać od początku tylko ze
zrozumieniem.

Tak rzeczywiście. Twoją wypowiedź odebrałem jako narzekanie na taką sytuację. Wydawało mi się, że luki powodują u Ciebie złe emocje. Złość i zdenerwowanie. Jeżeli Cię to śmieszy to świetnie. Bawmy się razem. Co do samej manipulacji giełdą to tego rodzaju podejrzenia pojawiają się tu ciągle. Zasymuluj sobie taką manipulację. Znajdź spółkę gdzie płynność dzienna będzie mniejsza niż Twoja gotówka i zarób. Zachowaj się jak gruby Żyd z GS. Pokaż sztukę. Zrób lukę hossy na otwarcie, a jak Ci się spodoba to może bessy i zarób na tym. Nie gadaj tylko pokaż, że można.

Data: 2009-09-11 06:32:35
Autor:
komunista0@op.pl wrote:

> [...]
> Tak rzeczywiście. Twoją wypowiedź odebrałem jako narzekanie na taką sytuację. Wydawało mi się, że luki powodują u Ciebie złe emocje. Złość i zdenerwowanie. Jeżeli Cię to śmieszy to świetnie. Bawmy się razem. Co do samej manipulacji giełdą to tego rodzaju podejrzenia pojawiają się tu ciągle. Zasymuluj sobie taką manipulację. Znajdź spółkę gdzie płynność dzienna będzie mniejsza niż Twoja gotówka i zarób. Zachowaj się jak gruby Żyd z GS. Pokaż sztukę. Zrób lukę hossy na otwarcie, a jak Ci się spodoba to może bessy i zarób na tym. Nie gadaj tylko pokaż, że można.
Widzę, że jeszcze bardzo dużo wody musi upłynąć zanim też zaczniesz się z tego śmiać. Po pierwsze abym miał taką moc sprawczą to musiałbym być albo jakimś biurem maklerskim, bankiem albo przynajmniej właścicielem spółki ze znacznym kapitałem. Po za tym nie na tym heca polega o czym myślisz. Mi bardziej chodzi o ruchy pozorowane, aby wkręcać frajera i niejako wymuszać jego działania czyli kupowania bądź sprzedawania, a luki prawdopodobnie tylko zmniejszają koszty kreatorom. Rynek jest kiepsko płynny to i luk jest dużo.

Data: 2009-09-11 09:25:21
Autor: totus
  wrote:

[...]

Jeszcze raz Ci powtórzę. I Ty możesz być manipulatorem. Masz 10000,-? Szukasz spółki, której obrót dzienny jest mniejszy niż 5000,- i już jesteś bogiem na tym rynku. Masz 5000,-? To szukasz spółki, której obrót dzienny jest mniejszy niż 2500,-. I robisz te wszystkie sztuki, o które posądzasz GS. Na koniec jesteś bogaty i kupujesz Bahama z przyległościami. Tylko nie gadaj tylko rób. Ja jestem zdania, że to całe gazetowe stękanie o dymaniu leszczy to odreagowanie własnej głupoty na rynku. Pokazywałem już to. Jest sobie strona gdzie publikowane są sygnały mechaniczne na handel fw20. Ten system nic nie wie o grubych i o Żydach, o lukach otwarcia, o leszczach. Nie umie czytać i nie ogląda tv no i nie czyta przemyśleń tego szanownego grona. Składa zlecenia i zarabia, tak już od wielu lat. Wszystko się zmienia, jak tu mówią, to kryzys nie podobny do innych, teraz będzie inaczej, i takie inne. A ten system raz zyska trzy razy straci, a potem odwrotnie, a portfel z roku na rok coraz grubszy.

Data: 2009-09-11 01:25:02
Autor: macieks
On 11 Wrz, 09:25, totus <to...@poczta.onet.pl> wrote:

Ja jestem zdania, że to całe gazetowe stękanie o dymaniu
leszczy to odreagowanie własnej głupoty na rynku.

Dokładnie.
To nie 'grubas' odpowiada za moją stratę, tylko JA. Proste.

Data: 2009-09-11 09:01:21
Autor:
macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):
On 11 Wrz, 09:25, totus <to...@poczta.onet.pl> wrote:

> Ja jestem zdania, =BFe to ca=B3e gazetowe st=EAkanie o dymaniu
> leszczy to odreagowanie w=B3asnej g=B3upoty na rynku.

Dok=B3adnie.
To nie 'grubas' odpowiada za moj=B1 strat=EA, tylko JA. Proste.
To jest oczywista oczywistość. Problem tylko polega ze świadomością.

Data: 2009-09-11 22:15:01
Autor: kroovka
DZ Polska i OSMIESZANIE swojego wizerumku
dziekuje za dyskusje, nieco zboczyla ona z toru moich intencji ale sporo trzezwego myslenia.

Idac sciezka notowan DZ Polska i tego, ze spolce nie powinno byc dokladnie obojetne czy jej kurs wynosi raptem 50 zl, za dwa dni 30 zl, w tym czasie idzie emisja dla wybranych po 5 zl, i wtedy kurs trzyma sie nadal 30 zl by po tygodniu spasc do 15 a za chwile do 11 zl, moze chcecie 5 zl-tez zatem bedzie 5 zl...

Po co  spolce takie notowania-jaka spolka takie notowania-to dobry wizerunek Naszych bankow.

pozdrawiam i do dziela

kroovka

Dawno bym wywalil taka spolke bez plynnosci z gieldy ale to by oslabilo potezna pozycje naszego rynku w stosunku do Europy a moze nawet Ameryki-meryki-RYKi-Yki-
KIII-iiii ....

Data: 2009-09-11 07:38:29
Autor:
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
  wrote:

> [...]

Jeszcze raz Ci powtórzę. I Ty możesz być manipulatorem. Masz 10000,-? Szukasz spółki, której obrót dzienny jest mniejszy niż 5000,- i już jesteś bogiem na tym rynku. Masz 5000,-? To szukasz spółki, której obrót dzienny jest mniejszy niż 2500,-. I robisz te wszystkie sztuki, o które posądzasz GS. Na koniec jesteś bogaty i kupujesz Bahama z przyległościami. Tylko nie gadaj tylko rób. Ja jestem zdania, że to całe gazetowe stękanie o dymaniu leszczy to odreagowanie własnej głupoty na rynku. Pokazywałem już to. Jest sobie strona gdzie publikowane są sygnały mechaniczne na handel fw20. Ten system nic nie wie o grubych i o Żydach, o lukach otwarcia, o leszczach. Nie umie czytać i nie ogląda tv no i nie czyta przemyśleń tego szanownego grona. Składa zlecenia i zarabia, tak już od wielu lat. Wszystko się zmienia, jak tu mówią, to kryzys nie podobny do innych, teraz będzie inaczej, i takie inne. A ten system raz zyska trzy razy straci, a potem odwrotnie, a portfel z roku na rok coraz grubszy.
Nie no, ja o niebie Ty o chlebie... Tzn. musisz być dziany gość. Długo grasz tym systemem? Podaj namiary ja też zagram, a o efektach w realu poinformuje, dla zabawy:-)))

Data: 2009-09-11 09:52:28
Autor: totus
  wrote:

Nie no, ja o niebie Ty o chlebie...
Tzn. musisz być dziany gość. Długo grasz tym systemem? Podaj namiary ja
też zagram, a o efektach w realu poinformuje, dla zabawy:-)))

Na brak pieniędzy nie narzekam. Tego systemu nie używam, mam swój. Jak jesteś zainteresowany to sobie znajdź. Zupełnie mi nie zależy żebyś zmienił zdanie. Tak sobie tylko piszę. Żebym ja zarabiał to z drugiej strony jakiś kolo, na którego sprzysiężył się cały świat, musi tracić. Tacy Kiepscy też są potrzebni. Śmiej się dalej.

Data: 2009-09-11 08:17:46
Autor:
  wrote:

> [...]
> Na brak pieniędzy nie narzekam. Tego systemu nie używam, mam swój. Jak jesteś zainteresowany to sobie znajdź. Zupełnie mi nie zależy żebyś zmienił zdanie. Tak sobie tylko piszę. Żebym ja zarabiał to z drugiej strony jakiś kolo, na którego sprzysiężył się cały świat, musi tracić. Tacy Kiepscy też są potrzebni. Śmiej się dalej.
O widzisz, zaczynasz już kumać i pisać do rzeczy. Do machiny potrzebni są: machiniarze, naganiacze jak Ty i frajerzy- Kiepscy. Są również i tacy co zarabiają oczywiście, bo machiniarze nie są w stanie nad wszystkim zapanować, a nawet jest to rzecz nieodzowna aby machina funkcjonowała i jak się z odpowiedniego kąta na to popatrzy, to jest niezła zabawa. Zwłaszcza jak naganiacze wypuszczeni przez machiniarzy przebierają nóżkami bo brak frajera- Kiepskiego. Albo jak misternie utkana sieć złożona z fibonków itp. również systemów nagle pokazuje wała i jest lament okrutny Kiepskich. Nie lubię tylko widoku jak już Kiepski leży na łopatkach, a sępy co najwyżej na niego nasr... --

Data: 2009-09-11 10:28:17
Autor: totus
  wrote:

  wrote:

> [...]
fibonków itp. również systemów nagle pokazuje wała i jest lament okrutny
Kiepskich. Nie lubię tylko widoku jak już Kiepski leży na łopatkach, a

Jestem naganiaczem? A na co naganiam? Kiedy ostatnio naganiałem? I jak poznajesz, że naganiam? Zadziwiające są te bzdury, które się tu wypisuje. Jak można mieć takie błoto w głowie. Niezmiennie mnie to zadziwia. I ta spiskowa teoria dziejów. Miodzio. Jeszcze Polska nie zginęła.

Data: 2009-09-11 08:57:15
Autor:
  wrote:

> [...]
> Jestem naganiaczem? A na co naganiam? Kiedy ostatnio naganiałem? I jak poznajesz, że naganiam? Zadziwiające są te bzdury, które się tu wypisuje. Jak można mieć takie błoto w głowie. Niezmiennie mnie to zadziwia. I ta spiskowa teoria dziejów. Miodzio. Jeszcze Polska nie zginęła.
I znowu muszę się z tobą zgodzić. Charakter twoich wypowiedzi od początku wskazuje jednoznacznie gdzie pracujesz, czym się zajmujesz, i że naganiasz na giełdę. Chamstwo z jakim to czyniłeś potwierdza i zatwierdza twoje końcowe zawołanie, a determinacja potwierdza moją ocenę. Aby było wszystko jasne, wszelkie moje "odgryzki" następowały tylko po twoim ataku, ale i tak nie wierzę abyś to zauważył, bo ta ślepota to dopiero jest cecha Polaków. Mi pluć, gryźć wolno ale gdy przeciwnik odpowie to on jest bandyta!!!  --

Data: 2009-09-11 11:14:34
Autor: totus
  wrote:

[...]

Jak tak sprawnie dochodzisz do wniosków to nie dziwią mnie Twoje sukcesy. Nigdzie nie pracuję. Siedzę teraz przed monitorem w domu, a zaraz idę z psem na spacer. Na żadną giełdę nie naganiam. Jak miałbym Ci coś radzić to bym Ci polecał politykę. Tam, bez wątpienia, czekają Cie pieniądze i zaszczyty.

Data: 2009-09-11 11:27:43
Autor: komunista0
  wrote:

> [...]

Jak tak sprawnie dochodzisz do wniosków to nie dziwią mnie Twoje sukcesy. Nigdzie nie pracuję. Siedzę teraz przed monitorem w domu, a zaraz idę z psem na spacer. Na żadną giełdę nie naganiam. Jak miałbym Ci coś radzić to bym Ci polecał politykę. Tam, bez wątpienia, czekają Cie pieniądze i zaszczyty.
Dziękuję, wolę dotychczasowe zajęcie. W końcu z czego będziesz żył jak Kiepscy pójdą do polityki.

Data: 2009-09-11 11:35:08
Autor: komunista0
DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY

Dziękuję, wolę dotychczasowe zajęcie. W końcu z czego będziesz żył jak Kiepscy pójdą do polityki.

A tak przy okazji, nie chciałeś mi podać namiarów na genialny system to popatrz co ten Twój "Normalny" rynek zrobi. Świat pobił szczyty, a u nas??? Teraz tylko czekam, aby sobie przypomnieli, że też trzeba podążać za światem:-)))))) A jeszcze nie tak dawno krok w krok za USA:-))))

Data: 2009-09-11 11:44:29
Autor: totus
komunista0@op.pl wrote:

[...]

Już mi się nie chce z Tobą gadać. Skąd przeświadczenie, że mamy powtarzać ruchy ze Stanów? jest jakaś umowa w tej sprawie? Jeszcze nie tak dawno ktoś tutaj wysoką korelacje wgpw z rynkami w Stanach określał jako grajdołek. Korelacja jest wysoka ale nie 100%. Przyjrzyj się jak było na samym dnie. Kiedy Stany miały ostatnie duże minimum, a kiedy Warszawa. Ale to my grube Żydy tak to ustawiamy by komunistom nie było za łatwo. Na razie odpocznę od Ciebie i Twojej logiki. Kłaniam się nisko.

Data: 2009-09-10 20:38:05
Autor: marfi
Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomości news:4c17.00000290.4aa93d53newsgate.onet.pl...
[...]

  Przecież nie ma obowiązku kupować akcji, grać w totolotka czy na jednorękich bandytach - wszyscy wiedzą, że te "instrumenty" przynoszą zysk głównie właścicielowi i PAŃSTWU ale dobrowolnie zgadzają się płacić dodatkowe podatki - może im to sprawia swego rodzaju "przyjemność" - dlaczego więc chcesz ich tego pozbawiać :)

--
marfi

Data: 2009-09-10 20:03:02
Autor:
> [...]
  Przecież nie ma obowiązku kupować akcji, grać w totolotka czy na jednorękich bandytach - wszyscy wiedzą, że te "instrumenty" przynoszą zysk głównie właścicielowi i PAŃSTWU ale dobrowolnie zgadzają się płacić dodatkowe podatki - może im to sprawia swego rodzaju "przyjemność" - dlaczego więc chcesz ich tego pozbawiać :)

I znowu to samo. Wątek pociągnąłem wyrażając opinię, że nie da się ośmieszyć bardziej już dość śmiesznej instytucji. Gdyby było jak prawisz to sam siebie bym pozbawiał dobrej rozrywki. Nie bez powodu czytuję choćby tą grupę. Szkoda, że dopiero teraz zauważam jakie to wszystko jest zabawne. --

Data: 2009-09-11 22:17:56
Autor: olob kowalski
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
> [...]
  Przecież nie ma obowiązku kupować akcji, grać w totolotka czy na jednorękich bandytach - wszyscy wiedzą, że te "instrumenty" przynoszą zysk głównie właścicielowi i PAŃSTWU ale dobrowolnie zgadzają się płacić dodatkowe podatki - może im to sprawia swego rodzaju "przyjemność" - dlaczego więc chcesz ich tego pozbawiać :)

niby nie ma ale OFE inwestują pieniądze społeczeństwa ze składek ciekawe co będzie jak zyski zaczną przechodzić w straty co wtedy powiedzą OFE społęczeństwu że grali w ruletkę i stracili a teraz niech społeczeństwo pocałuje się w pupę
i OFE nie pyta społeczeństwa czy może uprawiać hazard pieniędzmi społecznymi takie są przepisy zgadza się ale to nie znaczy żeby udawać że jest dobrze jeżeli przepisy są głupie bo wcześniej czy później system się zawali i co wtedy?

Data: 2009-09-10 22:09:42
Autor: Gonzo
komunista0@op.pl wrote:
śmieszna. Po prostu nie lubię być na żywca okradany.

Graj tak aby luka byla w twoja strone.

Data: 2009-09-10 19:43:23
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Czy cos jest w ww. postepowaniu nie zgodne z KSH?
Prosze o konkreny przyklad z odwolaniem do Kodeksu.

--
Łączę pozdrowienia,
Robert Krassowski,

http://www.alkortrade.biz

Data: 2009-09-10 22:34:06
Autor: Zbyszek
Dnia 10-09-2009 o 19:43:23 Robert Krassowski. Alkortrade  <spam@alkortrade.biz> napisał(a):

[...]

przy tak smiesznej plynnosci spolka powinna wpasc do alertow.
Albo w ogóle wycofana bo to tylko forma reklamy nie handel.
Oczywiscie w robieniu ludzi w balona nie ma nic sprzecznego z przepisami.
Spolce dragowski jednak nie darowano grania na niskiej płynnosci.

--
Pozdrawiam,
Z.

DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY