DZIAŁALNOSC POLICJI W POLSCE I A W SZCZEGOLNOSCI W GŁUCHOŁAZACH

Data: 2010-04-06 09:39:02
Autor: MarekB
DZIAŁALNOSC POLICJI W POLSCE I A W SZCZEGOLNOSCI W GŁUCHOŁAZACH
DO WIADOMOSCI

POLSKA /GERMANY jak sie załatwia sprawy

Ciesze sie , ze zalatwiles wszystko. Widziales przynajmniej jak po ludzku i milo zalatwiaja sprawy sadowe. W polsce, to tak jakby z przestepcami do czynienia mnieli. Obojetnie czy sprawa karna czy cywilna. Dobrze sobie przypominam,  wracajac chociaz do mojego wypadku nie z mojej winy 3 lata temu. Jak sluzbowo, i z problemami w koncu wyzebralam zaswiadczenie od milicji  ze byli na miejscu wypadku. Nie wydali mi  na miejscu wypadku, tylko kazali przyjechac do Glucholaz. bo tam takie cos wydawaja. - powiedzial. Potluczona, bez samochodu , w szoku i jedz specjalnie po papierek. W Glucholazach po 1 godzinie spytali mnie co ja chce - a to wtedy z komendantem, ale on przyjdzie po poludniu . Po poludniu bardzo mily komendant mi oswiadczyl. ze takiego czegos nie wydawaja. Skoro ja musze takie cos przedlozyc w moim kraju to zrobia wyjatek. Wyprrosil mnie i kazal czekac.Po 45 min wydali zaswiadczenie i wszystko bylo odwrotnie tzn: zamiast lewa, to prawa strona, zamiast blotnik, to zderzak i pokrywa a o lampie nawet nie wspomnieli.Do konca zycia tego nie zapomne. , do bledu sie nie przyznaja.. Zaswiadczenia nie zmnienili, powiedzieli powinno mi starczyc ze byli przy wypadku.
 Niemniec to chociaz sie przyzna,  ze nie wie  , ze musi przeczytac, albo skomplikowana sprawa  ze musi sie dalej dowiedziec, i jakos  problem musi byc pozytywnie zalatwiony. To tylko po krötce. Co kraju w ktörym wyroslam. Bardzo mi przykro.

Data: 2010-04-06 15:28:24
Autor: Robert Byś
DZIAŁALNOSC POLICJI W POLSCE I A W SZCZEGOLNOSCI W GŁUCHOŁAZACH
A co Ty nie wiesz, że to "dziki Kraj" (czytaj dzikie przepisy).

--
robbys

Data: 2010-04-06 23:00:32
Autor: mi
DZIAŁALNOSC POLICJI W POLSCE I A W SZCZEGOLNOSCI W GŁUCHOŁAZACH [OT]
A co Ty nie wiesz, że to "dziki Kraj" (czytaj dzikie przepisy).

Ten bardzo miły, rozmowny i kumpelski poseł to jednak wie co i komu mówi. Nie na
darmo już piątą kadencję współtworzy fasadową II PRL. Żeby żyło się lepiej.

mi

--

DZIAŁALNOSC POLICJI W POLSCE I A W SZCZEGOLNOSCI W GŁUCHOŁAZACH