DZIECKOW STAWIE...

Data: 2010-03-23 08:03:50
Autor: Panslavista
DZIECKOW STAWIE...
Czyżby ofiara rytualnego mordu?

Data: 2010-03-23 13:08:34
Autor: Antenka
DZIECKOW STAWIE...
On 23 Mar, 08:03, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
Czyżby ofiara rytualnego mordu?

A co, miało wyrwane serce? :-(((

Antenka

Data: 2010-03-23 15:24:35
Autor: jadrys
DZIECKOW STAWIE...
W dniu 2010-03-23 08:03, Panslavista pisze:
Czyżby ofiara rytualnego mordu?

Nie, wygląda na to ze ofiara wypadku.

Data: 2010-03-23 21:01:55
Autor: boukun
DZIECKOW STAWIE...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hoaj2r$emk$2news.onet.pl...
W dniu 2010-03-23 08:03, Panslavista pisze:
Czyżby ofiara rytualnego mordu?

Nie, wygląda na to ze ofiara wypadku.

W rodzinie, która teraz się boi ujawnić, że im dziecka brakuje...

boukun

Data: 2010-03-24 15:33:40
Autor: jadrys
DZIECKOW STAWIE...
W dniu 2010-03-23 21:01, boukun pisze:

[...]

Nie jest wykluczone że ten chłopak  był dzieckiem jakichś nielegalnych emigrantów.

Data: 2010-03-24 09:17:04
Autor: Antenka
DZIECKOW STAWIE...
On 24 Mar, 15:33, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> boukun

Nie jest wykluczone że ten chłopak  był dzieckiem jakichś nielegalnych

Może uprowadzono je w Czechach, albo to dziecko romskie (?)

Antenka

Data: 2010-03-24 17:52:55
Autor: Panslavista
DZIECKOW STAWIE...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:5bdf586e-2a45-4d24-9c4d-489016c484fcy17g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

emigrantów.

Może uprowadzono je w Czechach, albo to dziecko romskie (?)

Nie moje, ma trzy i pół roku...

Data: 2010-03-24 11:05:07
Autor: Antenka
DZIECKOW STAWIE...
On 24 Mar, 17:52, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

> Nie jest wykluczone że ten chłopak był dzieckiem jakichś nielegalnych
> emigrantów.

> --
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
> kierunku..

Może uprowadzono je w Czechach, albo to dziecko romskie (?)

Antenka

Nie moje, ma trzy i pół roku...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jak to twoje? To ty jeszcze możesz? :DDDD

Antenka

Data: 2010-03-24 19:21:12
Autor: Panslavista
DZIECKOW STAWIE...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:94a9be1d-cea7-4702-a4b6-38c4cc669eb6x12g2000yqx.googlegroups.com...
> [...]

Nie moje, ma trzy i pół roku...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jak to twoje? To ty jeszcze możesz? :DDDD

Nie wołałem sąsiadów.

DZIECKOW STAWIE...