DZIELENIE SKORY NA NIEDZWIEDZIU

Data: 2010-11-22 08:04:40
Autor: cytryna
DZIELENIE SKORY NA NIEDZWIEDZIU
KRAKOW: "Kracik, komentując wynik sondażu, powtórzył swoją ofertę skierowaną do kandydata PiS Andrzeja Dudy. - W PiS mam bardzo wielu przyjaciół. Już przedwczoraj powiedziałem, że jeśli Duda chciałby być wiceprezydentem, to bardzo chętnie bym na taką opcję przystał - powiedział Kracik." Stary UWolski aktywista i poseł mamił rzekomą bezpartyjnością chodząc na smyczy Donalda cudotwórcy.
Tymczasem okazało się, że Krakowianie docenili sukcesy prof.Majchrowskiego, zaś
przyjaciele Kracika w PiS to Kluzik-Rostkowska, Jakubiak, Poncyliusz i trochę drobniejszego płazu zamulającego wyraźne oblicze ideowe PiSu i jej Prezesa.
Dr Duda leje ciepłym moczem na propozycje kombinatora z UW czciciela "ludzi
starszych i rozumnych" masowo wywianowanych w białe orły, które czerwienią ze wstydu w ubrankach pożyczonych od Wąsatej SOWY.
Krotko mowiąc tradycyjnie Krakow dał w miche POwskim cudakom i kombinatorom. --

Data: 2010-11-22 08:15:33
Autor: zinek

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:6d67.000000f4.4cea1608newsgate.onet.pl...
[...]

dokladnie - a juz propaganda krzyczala ze krakow w rekach PELO

DZIELENIE SKORY NA NIEDZWIEDZIU