DZIEN Esbeka i Agentury

Data: 2012-06-03 12:56:59
Autor: brat_olin
DZIEN Esbeka i Agentury
Jutro!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-03 22:41:50
Autor: jr
DZIEN Esbeka i Agentury

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci
Jutro!

Zgadza sie!
Lepiej czcic rocznice zburzenia Muru Berlinskiego, co uratowalo nas przed
bolusiowym PRL-bis.
Pozdrawiam
jb

Data: 2012-06-04 09:09:37
Autor: jadryĹ›
DZIEN Esbeka i Agentury
W dniu 2012-06-03 21:56, brat_olin pisze:
Jutro!

--
Smart questions to stupid answers

No to trzeba by uczcić to godnie. Niestety w dzisiejszych czasach prawdziwi  patrioci nie sÄ… doceniani.

Data: 2012-06-04 00:47:52
Autor: brat_olin
DZIEN Esbeka i Agentury
jadry¶ <r...@yachoo.com> w
brat_olin pisze:

> Jutro!

No to trzeba by uczcić to godnie. Niestety w dzisiejszych czasach
prawdziwi  patrioci nie s± doceniani.

Na rocznice od braci Czechow: "O spolupráci" Bolka:
http://niezalezna.pl/29381-tylko-w-gpc-sensacyjny-dokument-nt-walesy

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-04 02:48:30
Autor: brat_olin
DZIEN Esbeka i Agentury
jadry¶ <r...@yachoo.com> w

Data: 2012-06-04 03:20:56
Autor: matador
DZIEN Esbeka i Agentury
On 4 Cze, 11:48, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
jadry¶ <r...@yachoo.com> w

> No to trzeba by uczcić to godnie. Niestety w dzisiejszych czasach
> [...]

Bo "..Lechu często wygrywał w toto-lotka..."   ;-)

Pozdrawiam.

matador.

Data: 2012-06-04 05:48:03
Autor: brat_olin
DZIEN Esbeka i Agentury
matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
> [...]

>http://niezalezna.pl/29381-tylko-w-gpc-sensacyjny-dokument-nt-walesy

Bo "..Lechu często wygrywał w toto-lotka..."   ;-)

Sa nawet kwity odbioru tych "wygranych" :)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-04 20:07:18
Autor: jr
DZIEN Esbeka i Agentury

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci
jadry¶ <r...@yachoo.com> w
brat_olin pisze:

> [...]

prawdziwi patrioci nie s± doceniani.

Na rocznice od braci Czechow: "O spolupráci" Bolka:

Masz jakie¶ czeskie Ľródło do tej informacji?

jb

Data: 2012-06-04 17:22:36
Autor: BomBel
DZIEN Esbeka i Agentury

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jqhn03$86n$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kogo masz na myśli mówiąc o "prawdziwych patriotach", kiboli?

BomBel

Data: 2012-06-05 13:26:05
Autor: jadryĹ›
DZIEN Esbeka i Agentury
W dniu 2012-06-04 17:22, BomBel pisze:

No to trzeba by uczcić to godnie. Niestety w dzisiejszych czasach prawdziwi  patrioci nie sÄ… doceniani.

Kogo masz na myśli mówiąc o "prawdziwych patriotach", kiboli?

BomBel

Kibolom nie można odmówić patriotyzmu.. Oni naprawdę z serca śpiewają Hymn Kraju.. Czego nie można powiedzieć o wielu politykach.
Ale ja nie o tym, ja miałem na myśli tych patriotów którzy ochraniali Polskę przed kapitalistyczną zarazą.

DZIEN Esbeka i Agentury