DZIĘki za ceenne rady

Data: 2011-04-30 14:31:34
Autor: SDD
DZIĘki za ceenne rady

Użytkownik "anna" <axu88@op.pl> napisał w wiadomości news:524f.00000022.4dbbf223newsgate.onet.pl...
Dałam radę przeczytać tylko 1/3 waszych bzdetów i wstyd mi za takie płytkie
odpowiedzi maa się wrażenie ,że jakieś dzieci z początkowych klas podstawówki .

A co, oczekiwalas, ze ktos Cie poglaszcze po glowie i powie "tak, mozesz nie placic, gazownia jest be".
A to przeciez w niczym nie zmieni Twojej sytuacji, nie przywroci Ci gazu ani nie odsunie grozby sprawy sadowej czy komornika.

To jest zycie, a nie bajka o krasnoludkach i sierotce Marysi.

Pozdrawiam
SDD

DZIĘki za ceenne rady