DZIĘki za ceenne rady

Data: 2011-04-30 21:17:33
Autor: Jotte
DZIĘki za ceenne rady
Użytkownik "anna" <axu88@op.pl> napisał w wiadomości news:524f.00000022.4dbbf223newsgate.onet.pl...

Dałam radę przeczytać tylko 1/3 waszych bzdetów i wstyd mi za takie płytkie
odpowiedzi maa się wrażenie ,że jakieś dzieci z początkowych klas podstawówki .
CO SIĘ STAŁO Z TUM NARODEM - TYLE ZŁOŚCI ,GŁUPOTY, PROSTACTWA ...
Trzeba dużej głupoty, złości, prostactwa, żeby po lekturze zaledwie 1/3 postów w jednym wątku na konającej grupie dyskusyjnej formułować opinie nt całego Narodu (sic!).
Właściwa odpowiedź jednak padła.
Zaś twój wstyd jest uzasadniony ale nie tak, jak ci się zdaje.

DZIĘki za ceenne rady