DZIŚ:Szpital w LeśnejGórze (390) RUDY

Data: 2009-12-28 11:09:55
Autor: cytryna
DZIŚ:Szpital w LeśnejGórze (390) RUDY
Nawet w Leśnej Górze lekarze robia sobie jaja z rudego pacjenta, przynosi pecha
i ma inaczej ustawione organy wewnętrzne. A co mówić o rudym w Polsce - to jest
dopiero pech dla wielu milionów ludzi, w tym także dla tych oszukanych PRarem Donia. Ostatecznie okazało się, że rudego kopnął koń do czego sie nie przyznał.
Analogie tak oczywiste ze tylko Rycho, Zbycho, Miro i Grzechu moga tego nie dostrzegac. Przecietny wyborca juz dostał czytelny sygnał na kogo NIE GŁOSOWAĆ!

Data: 2009-12-28 11:36:49
Autor: jerzyn
DZIŚ:Szpital w LeśnejGórze (390) RUDY

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
. Przeciętny wyborca już dostał czytelny sygnał na kogo NIE GŁOSOWAĆ!

Niech zgadnę ,na kaczory?

Data: 2009-12-28 11:50:09
Autor: HaMMeR
jerzyn wrote:
Użytkownik "cytryna"<cytryna4@poczta.onet.eu>  napisał w wiadomości
. Przeciętny wyborca już dostał czytelny sygnał na kogo NIE GŁOSOWAĆ!

Niech zgadnę ,na kaczory?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pomimo podpowiedzi, jestes durnym i bezkrytycznym wyznawca POjebstwa i POrobstwa!
Oni takich jak ty wymozdzkow, beda wkrotce ponownie bardzo potrzebowac!

Data: 2009-12-28 12:08:42
Autor: jerzyn
DZIŚ:Szpital w LeśnejGórze (390) RUDY

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hha970$2rn$1newsread1.aster.pl...
jerzyn wrote:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pomimo podpowiedzi, jestes durnym i bezkrytycznym wyznawca POjebstwa i POrobstwa!
Oni takich jak ty wymozdzkow, beda wkrotce ponownie bardzo potrzebowac!
Za glupi jestes aby cos madrego podpowiedziec, a kurdupli z zasady nie lubie, ma taki gowno blisko serca i dlatego taki msciwy i kłótliwy...

Data: 2009-12-28 12:25:28
Autor: HaMMeR
jerzyn wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał w wiadomości
jerzyn wrote:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Za glupi jestes by dostrzec, ze podpowiedz zawarta byla,
w pierwotnej tresci watku.
Nie interesuje mnie kogo lubisz, a kogo nie i z jakich powodow,
napisalem, ze na matolow, to wkrotce bedzie duze zapotrzebowanie,
a ty spelniasz te kryteria...

Data: 2009-12-28 13:02:20
Autor: jerzyn

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hhab96$4g3$1newsread1.aster.pl...
jerzyn wrote:

[...]

Za glupi jestes aby cos podpowiadac, tak trudno to zrozumiec, dokladnie w dupie mam twoje rady ,ZROZUMIAL

Data: 2009-12-28 18:19:36
Autor: HaMMeR
jerzyn wrote:

[...]

__________________________

Jakie rady? Przeciez nic ci nie sugerowalem o galezi i sznurze?
A tak nawiasem.., to duzo smiecia musisz w tej doopie przechowywac, nieszczesniku:)))
To 'ZROZUMIAL', pisane wersalikami, to zaiste twoj okrzyk tryumfu,
dla chwilowej pracy wlasnego mozgu?
:))
Boszszsz.., co za matolstwo...

Data: 2009-12-28 15:05:31
Autor: pluton
[...]

O, cytryne ktos przelecial, bo wraca do formy. Pierdzieli jakies
niezrozumiale
bzdety swoim (?) kwiecistym stylem.

Nullification

Data: 2009-12-28 15:19:30
Autor: cytryna4
> [...]

O, cytryne ktos przelecial, bo wraca do formy. Pierdzieli jakies
niezrozumiale bzdety swoim (?) kwiecistym stylem.

-- pozdrawiam
Nullification

PLUTONowy, jakieś przaśne te twoje odzywki. Martwisz się, że coś jest nie w porządku? Bóle i pieczenie odbytu, krwawienie przy oddawaniu stolca, inne, niepokojące objawy. Jak bardzo czarne myśli przychodziły ci do głowy? Obawiasz się pójść do lekarza, by nie narazić się na nieprzyjemne, żenujące badanie, a gdy go odwiedzisz, stosujesz czopki i maści, które przynoszą zdecydowaną ulgę, lecz po pewnym czasie dolegliwości wracają z większym nasileniem? Martwisz się, że nie udało się pokonać choroby, podejrzewasz już nie tylko hemoroidy czy tzw. szczelinę odbytu ale też inne, groźne przypadłości? Dobrze, że próbujesz sobie pomóc. W dodatku nie musisz wyłączać się z aktywnego życia na dłużej, niż trwa jedna wizyta w gabinecie specjalisty, bo zabieg trwa niespełna kwadrans. --

Data: 2009-12-28 15:40:49
Autor: MH
> [...]

PLUTONowy, jakieś przaśne te twoje odzywki. Martwisz się, że coś jest nie w porządku? Bóle i pieczenie odbytu, krwawienie przy oddawaniu stolca, inne, niepokojące objawy. Jak bardzo czarne myśli przychodziły ci do głowy? Obawiasz się pójść do lekarza, by nie narazić się na nieprzyjemne, żenujące badanie, a gdy go odwiedzisz, stosujesz czopki i maści, które przynoszą zdecydowaną ulgę, lecz po pewnym czasie dolegliwości wracają z większym nasileniem? Martwisz się, że nie udało się pokonać choroby, podejrzewasz już nie tylko hemoroidy czy tzw. szczelinę odbytu ale też inne, groźne przypadłości? Dobrze, że próbujesz sobie pomóc. W dodatku nie musisz wyłączać się z aktywnego życia na dłużej, niż trwa jedna wizyta w gabinecie specjalisty, bo zabieg trwa niespełna kwadrans.
=================================

Wypowiedź godna eksperta !!  Wynika to z profilu wykształcenia czy raczej z
własnych doświadczeń ??  A może poprostu takie Hobby (po polsku "konik") ?!

MH

Data: 2009-12-28 16:14:23
Autor: pluton
> [...]

Dobrze, że próbujesz sobie pomóc. W dodatku nie musisz wyłączać się z
aktywnego życia na dłużej, niż trwa jedna wizyta w gabinecie specjalisty,

Chyba ja ktos przerznal nawet 2 razy :) O! cos mi sie widzi, ze drugi raz w
kakałko.

Nullification

Data: 2009-12-28 16:26:04
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-28 16:14, pluton pisze:

Chyba ja ktos przerznal nawet 2 razy :) O! cos mi sie widzi, ze drugi raz w
kakałko.

Cytryna to kobitka?

Data: 2009-12-29 01:14:41
Autor: pluton
DZIŚ:Szpital w LeśnejGórze (390) RUDY

Cytryna to kobitka?

A wiesz, ze nie wiem ? Ale chyba tak, bo jakby byl facet,
to by byl cytryn.

Nullification

DZIŚ:Szpital w LeśnejGórze (390) RUDY