DZIŚ:Szpital w LeśnejGórze (390) RUDY

Data: 2009-12-28 11:36:49
Autor: jerzyn
DZIŚ:Szpital w LeśnejGórze (390) RUDY

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
. Przeciętny wyborca już dostał czytelny sygnał na kogo NIE GŁOSOWAĆ!

Niech zgadnę ,na kaczory?

Data: 2009-12-28 11:50:09
Autor: HaMMeR
jerzyn wrote:
Użytkownik "cytryna"<cytryna4@poczta.onet.eu>  napisał w wiadomości
. Przeciętny wyborca już dostał czytelny sygnał na kogo NIE GŁOSOWAĆ!

Niech zgadnę ,na kaczory?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pomimo podpowiedzi, jestes durnym i bezkrytycznym wyznawca POjebstwa i POrobstwa!
Oni takich jak ty wymozdzkow, beda wkrotce ponownie bardzo potrzebowac!

Data: 2009-12-28 12:08:42
Autor: jerzyn
DZIŚ:Szpital w LeśnejGórze (390) RUDY

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hha970$2rn$1newsread1.aster.pl...
jerzyn wrote:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pomimo podpowiedzi, jestes durnym i bezkrytycznym wyznawca POjebstwa i POrobstwa!
Oni takich jak ty wymozdzkow, beda wkrotce ponownie bardzo potrzebowac!
Za glupi jestes aby cos madrego podpowiedziec, a kurdupli z zasady nie lubie, ma taki gowno blisko serca i dlatego taki msciwy i kłótliwy...

Data: 2009-12-28 12:25:28
Autor: HaMMeR
jerzyn wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał w wiadomości
jerzyn wrote:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Za glupi jestes by dostrzec, ze podpowiedz zawarta byla,
w pierwotnej tresci watku.
Nie interesuje mnie kogo lubisz, a kogo nie i z jakich powodow,
napisalem, ze na matolow, to wkrotce bedzie duze zapotrzebowanie,
a ty spelniasz te kryteria...

Data: 2009-12-28 13:02:20
Autor: jerzyn

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hhab96$4g3$1newsread1.aster.pl...
jerzyn wrote:

[...]

Za glupi jestes aby cos podpowiadac, tak trudno to zrozumiec, dokladnie w dupie mam twoje rady ,ZROZUMIAL

Data: 2009-12-28 18:19:36
Autor: HaMMeR
jerzyn wrote:

[...]

Jakie rady? Przeciez nic ci nie sugerowalem o galezi i sznurze?
A tak nawiasem.., to duzo smiecia musisz w tej doopie przechowywac, nieszczesniku:)))
To 'ZROZUMIAL', pisane wersalikami, to zaiste twoj okrzyk tryumfu,
dla chwilowej pracy wlasnego mozgu?
:))
Boszszsz.., co za matolstwo...

DZIŚ:Szpital w LeśnejGórze (390) RUDY