DZIWNA CISZA NA TEMAT KSIĘZYCA

Data: 2009-03-23 11:56:32
Autor: Panslavista
DZIWNA CISZA NA TEMAT KSIĘZYCA
Użytkownik "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
news:gq7ota$745$1news.onet.pl...

przeczyta Cie znany grupowy przyglup , niejqaki Jans Klos .

He..he, a ja myślałem, że Klotz to twoje kolejne wcielenie...

Data: 2009-03-23 12:24:14
Autor: cyc

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gq7qc9$qlj$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> napisał w wiadomości

przeczyta Cie znany grupowy przyglup , niejqaki Jans Klos .

He..he, a ja myślałem, że Klotz to twoje kolejne wcielenie...

Nie uwazam sie za geniusza !!, ba , nie uwazam sie tez za lepszego od innych ale porownanie mnie z tym faszystowskim przyglupem jest dla mnie bardziej obrazliwe , niz mialbym byc postrzegany jako rydzykowy pdnozek !., mowiac precyzyjniej , bardziej niz moherowy , koltunsko - szowinistyczny przyglup !!.

cyc

DZIWNA CISZA NA TEMAT KSIĘZYCA