DZIĘki za ceenne rady

Data: 2011-04-30 13:51:50
Autor: animka
DZIĘki za ceenne rady
W dniu 2011-04-30 13:27, anna pisze:
Dałam radę przeczytać tylko 1/3 waszych bzdetów i wstyd mi za takie płytkie
odpowiedzi maa się wrażenie ,że jakieś dzieci z początkowych klas podstawówki .
CO SIĘ STAŁO Z TUM NARODEM - TYLE ZŁOŚCI ,GŁUPOTY, PROSTACTWA ...

                     DZIĘKI JESZCZE RAZ

Czyli o co Ci chodziło? Żeby ktoś za Ciebie zadłużenie spłacił?

--
animka

Data: 2011-04-30 15:34:59
Autor: Liwiusz
DZIĘki za ceenne rady
W dniu 2011-04-30 13:51, animka pisze:
[...]

Tak bez zdjęcia to trudno by było o to...

--
Liwiusz

DZIĘki za ceenne rady