Da się naprawić lodówkę?

Data: 2009-09-01 10:30:05
Autor: Lagoda
Da się naprawić lodówkę?
Instalacja jest nieszczlena-była napełniania i znowu wyciekło.
Pan serwisant powiedział ze nie da się uszczelnić, ale mu nie wierze.
A wy co myślicie?
Jakby znaleść nieszczelność tym samym sposobem co dziure w klimie w aucie...
Lodówka warta zachodu, Whirpool taka duuża mocna, 4-letnia.
--

__________________________________________MAT_______

Data: 2009-09-01 11:46:40
Autor: Krzysztof
Da się naprawić lodówkę?
Czytam to forum i podobne i wedlug opini uzytkownikow
Whirpool  to chyba najgorsza marka jaka mozna kupic.Tak wiec chociazby z tego powodu dalbym sobie spokoj z naprawa.

Data: 2009-09-01 12:36:03
Autor: Qwinto
Da się naprawić lodówkę?
"Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> wrote in message news:4a9cdb97$1news.home.net.pl...
[...]
Lodówka warta zachodu, Whirpool taka duuża mocna, 4-letnia.

Whirpool nie jest wart zachodu. Nieszczelny uklad to chyba najpopularniejsza awaria tej marki jesli chodzi o lodowki. Pomaga wymiana na lodowke innego producenta.

Qwinto

Data: 2009-09-01 19:21:00
Autor: Jarek P.
Da się naprawić lodówkę?
Qwinto <qwinto@go2.pl> wrote:

Whirpool nie jest wart zachodu. Nieszczelny uklad to chyba
najpopularniejsza awaria tej marki jesli chodzi o lodowki. Pomaga
wymiana na lodowke innego producenta.

niestety, ale nie. To najpopularniejsza awaria dowolnej współczesnej lodówki, szczegóły opisał kol. Stiv32, ja dodam tylko, że moim rodzicom rozszczelnił sie Polar zaraz po upływie gwarancji. Fachowiec powiedział to samo: może zrobić za 200zł, ale nie daje gwarancji, że się znów nie rozszczelni. Coś tam polutował, nabił, skasował 200zł i tak jak mówił, za pół roku znów czynnik zszedł.

J.

Data: 2009-09-01 14:43:02
Autor: Stiv32
Da się naprawić lodówkę?
Lagoda pisze:
[...]
Ma racje - w najnowszych lodówkach rurki są zatopione za ścianką w warstwie pianki, można się do nich dostać po wywaleniu pianki i uszczelnić - ale nie zapiankujesz z powrotem tak dobrze jak fabryka, i nie wiesz dokładnie gdzie pruć. Koszt naprawy w moim przypadku serwisant określił na 600 zł bez gwarancj że nie puści w innym miejscu - zrezygnowałem i poszukałem następnej lodówki z 5 letnią gwarancją (podstawowy warunek zakupu)

Data: 2009-09-01 17:35:09
Autor: Le5zek
Da się naprawić lodówkę?
Użytkownik "Stiv32" <stefaniak.wytnij.to@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7j4sl$6pi$1mx1.internetia.pl...

zrezygnowałem i poszukałem następnej lodówki z 5 letnią gwarancją (podstawowy warunek zakupu)

Dokładnie to należy zrobić.
Przy okazji radzę również unikać Aristonów (i Indesitów - bo to ten sam producent).

--

Le5zek Grelak

Data: 2009-09-01 20:04:56
Autor: PeJot
Da się naprawić lodówkę?
Lagoda pisze:
Instalacja jest nieszczlena-była napełniania i znowu wyciekło.
Pan serwisant powiedział ze nie da się uszczelnić, ale mu nie wierze.
A wy co myślicie?

Że mógł mieć rację. U mnie było to samo, lodówka po dobiciu popracowała może ze 2 miesiące. Na szczęście serwisant zabrał lodówkę na części za symboliczne 50 zł.

Jakby znaleść nieszczelność tym samym sposobem co dziure w klimie w aucie...

Kłopot w tym że znakomita większość rurek jest niedostępna.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-09-02 09:48:55
Autor: Lagoda
Da się naprawić lodówkę?
[...]

Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)
--

__________________________________________MAT_______

Data: 2009-09-02 09:54:40
Autor: Slavinka
Da się naprawić lodówkę?

Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
wiadomości news:4a9e2374$1news.home.net.pl...
> [...]

Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)

Wyjąć agregat, może się przydać - trzeba tylko zaczopować lub zalutować
rurki. He..he, 50 zł z agregatem? To jest czysty biznes! Gros nieszczelności
powstaje wskutek przebicia ostrym czubkiem noża przy ręcznym odszronianiu...

Data: 2009-09-02 17:14:52
Autor: SQLwysyn
Da się naprawić lodówkę?
[...]

Takie działanie nosiłoby znamiona oszustwa i nabywca miałby prawo podać cię do sądu.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-09-03 08:31:03
Autor: Lagoda
Da się naprawić lodówkę?
Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)

Takie działanie nosiłoby znamiona oszustwa i nabywca miałby prawo podać cię do sądu.

I zatródnił by rzeczoznwcę ktory by udowodnił że nieszczelność powstała przed kupnem.
Bardzo realny scenariusz. Prawie jak z "Kryminalnych zagadek NY" :-)
--

__________________________________________MAT_______

Data: 2009-09-03 04:28:13
Autor: ZbyszekZ
Da się naprawić lodówkę?
On Sep 3, 8:31 am, "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>
wrote:

> [...]

przed kupnem.
Bardzo realny scenariusz. Prawie jak z "Kryminalnych zagadek NY" :-)

Prościej napisać - stan idealny, zużycie standardowe dla tego modelu
po 4 latach pracy.

--
ZZ@private

Data: 2009-09-03 16:28:15
Autor: Jarek P.
Da się naprawić lodówkę?
ZbyszekZ <zbyszekz@gmail.com> wrote:

Prościej napisać - stan idealny, zużycie standardowe dla tego modelu
po 4 latach pracy.

Eeee, to już lepiej na allegrową modłę, zaimportowaną z działu GSM oraz Komputery:

"Spszedam lodówkem. Jak nowa. Dwa razy używana. Nie testowana, bo mi siem nie chciało, poza tym nie mam pasującego gniazdka, ale na pewno dobra. Acha, nie pszyjmujem negatywuf".

J.

Data: 2009-09-03 20:26:42
Autor: SQLwysyn
Da się naprawić lodówkę?
Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w wiadomości news:4a9f652d$1news.home.net.pl...
Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)

Takie działanie nosiłoby znamiona oszustwa i nabywca miałby prawo podać cię do sądu.

I zatródnił by rzeczoznwcę

A nie zatrudniłbyś czasem konsultanta polonisty ds. ortografii?

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Da się naprawić lodówkę?