Da się naprawić lodówkę?

Data: 2009-09-01 20:04:56
Autor: PeJot
Da się naprawić lodówkę?
Lagoda pisze:
Instalacja jest nieszczlena-była napełniania i znowu wyciekło.
Pan serwisant powiedział ze nie da się uszczelnić, ale mu nie wierze.
A wy co myślicie?

Że mógł mieć rację. U mnie było to samo, lodówka po dobiciu popracowała może ze 2 miesiące. Na szczęście serwisant zabrał lodówkę na części za symboliczne 50 zł.

Jakby znaleść nieszczelność tym samym sposobem co dziure w klimie w aucie...

Kłopot w tym że znakomita większość rurek jest niedostępna.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-09-02 09:48:55
Autor: Lagoda
Da się naprawić lodówkę?
[...]

Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)
--

__________________________________________MAT_______

Data: 2009-09-02 09:54:40
Autor: Slavinka
Da się naprawić lodówkę?

Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
wiadomości news:4a9e2374$1news.home.net.pl...
> [...]

Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)

Wyjąć agregat, może się przydać - trzeba tylko zaczopować lub zalutować
rurki. He..he, 50 zł z agregatem? To jest czysty biznes! Gros nieszczelności
powstaje wskutek przebicia ostrym czubkiem noża przy ręcznym odszronianiu...

Data: 2009-09-02 17:14:52
Autor: SQLwysyn
Da się naprawić lodówkę?
[...]

Takie działanie nosiłoby znamiona oszustwa i nabywca miałby prawo podać cię do sądu.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-09-03 08:31:03
Autor: Lagoda
Da się naprawić lodówkę?
Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)

Takie działanie nosiłoby znamiona oszustwa i nabywca miałby prawo podać cię do sądu.

I zatródnił by rzeczoznwcę ktory by udowodnił że nieszczelność powstała przed kupnem.
Bardzo realny scenariusz. Prawie jak z "Kryminalnych zagadek NY" :-)
--

__________________________________________MAT_______

Data: 2009-09-03 04:28:13
Autor: ZbyszekZ
Da się naprawić lodówkę?
On Sep 3, 8:31 am, "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>
wrote:

> [...]

przed kupnem.
Bardzo realny scenariusz. Prawie jak z "Kryminalnych zagadek NY" :-)

Prościej napisać - stan idealny, zużycie standardowe dla tego modelu
po 4 latach pracy.

--
ZZ@private

Data: 2009-09-03 16:28:15
Autor: Jarek P.
Da się naprawić lodówkę?
ZbyszekZ <zbyszekz@gmail.com> wrote:

Prościej napisać - stan idealny, zużycie standardowe dla tego modelu
po 4 latach pracy.

Eeee, to już lepiej na allegrową modłę, zaimportowaną z działu GSM oraz Komputery:

"Spszedam lodówkem. Jak nowa. Dwa razy używana. Nie testowana, bo mi siem nie chciało, poza tym nie mam pasującego gniazdka, ale na pewno dobra. Acha, nie pszyjmujem negatywuf".

J.

Data: 2009-09-03 20:26:42
Autor: SQLwysyn
Da się naprawić lodówkę?
Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w wiadomości news:4a9f652d$1news.home.net.pl...
Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)

Takie działanie nosiłoby znamiona oszustwa i nabywca miałby prawo podać cię do sądu.

I zatródnił by rzeczoznwcę

A nie zatrudniłbyś czasem konsultanta polonisty ds. ortografii?

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Da się naprawić lodówkę?