Da się poprawić bez lakierowania?

Data: 2009-05-04 18:48:50
Autor: Karol Y
Da się poprawić bez lakierowania?
Witam czy takie "zadrapanie" na nie lakierowanym błotniku da się jakoś poprawić bez papieru ściernego i malowania? A może taki P2000 wyszlifuje i nie będzie widać?

- http://g.imagehost.org/0824/DSC00945.jpg

Pytam z ciekawości. Do szczęścia strasznie mi to nie potrzebne, ale lubie pomajsterkować.

Mam też lakier już dobrany na inną zaprawkę i myślałem że to też może mazne - http://g.imagehost.org/0205/DSC00946.jpg (gdy przejedzie się palcem czuć lekkie wgłębienie), ale może jakąś zwyczajną pastą lepszy efekt się uzyska?

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-05-04 19:01:42
Autor: Karol Y
Da się poprawić bez lakierowania?
Chodzi oczywiście o pokrycie zderzaka ;-)

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-05-04 19:05:26
Autor: Jacek
Da się poprawić bez lakierowania?
no tak.....
oczywista oczywistość
Jacek

Data: 2009-05-04 19:44:06
Autor: Paweł W.

Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:gtn64g$dos$1node2.news.atman.pl...
[...]

Spróbuj samą Fareclą przypolerować, większość powinna zejść, ale ta zadziory zostana

[...]

Zaprawkę pędzelkiem na tą rysę chcesz sobie maznąć? Jak tak to sobie daruj, bo marnie to będzie wyglądało. A jak chcesz pomajsterkować przy tym to przytnij to papierkiem ściernym np. 240 na sucho, przyłóż trochę szpachli, potem znowu wyrównaj papierkiem 240 na sucho, potem na mokro papierkiem 600 lub 800 i z pizdoletu zaprawkę machnij :-)

Pozdrawiam
p.

Da się poprawić bez lakierowania?