Data: 2010-11-28 17:14:55 | |
Autor: Arbiter | |
Da się sprawdzić, że faktycznie wymieniono rozrząd, sprzęgło i kołodwumasowe? | |
Użytkownik "kolo" <kolo@ko.lo> napisał w wiadomości news:ictqhg$cio$1news.dialog.net.pl... Mam upatrzony samochód Opel Vectra 2004 diesel 1,9 CDTI. Właściciel twierdzi, że wymienił w tym roku rozrząd, koło dwumasowe i sprzęgło. Ten remont to podobno koszt 6000 zł. Czy jak pojadę na warsztat łatwo będzie popros o f-vat z naprawy |
|
Data: 2010-11-29 07:14:57 | |
Autor: kolo | |
Da się sprawdzić, że faktycznie wymieniono rozrząd, sprzęgło i kołodwumasowe? | |
Użytkownik "Arbiter" <niema@hotmail.com> napisał w wiadomości news:ictv60$hek$1newsread1.aster.pl...
to by wyjaśniło sprawę, ale gościu twierdzi, że nie brał faktur, żeby nie płacić VAT i tu zaczynają się rodzić moje podejrzenia |
|
Data: 2010-11-29 09:02:35 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Da się sprawdzić, że faktycznie wymieniono rozrząd, sprzęgło i kołodwumasowe? | |
Mam upatrzony samochód Opel Vectra 2004 diesel 1,9 CDTI. Właściciel twierdzi, że wymienił w tym roku rozrząd, koło dwumasowe i sprzęgło. Ten remont to podobno koszt 6000 zł. Czy jak pojadę na warsztat łatwo będzie i słusznie, faktycznie trzeba to sprawdzić, o ile wymianę napędu rozrządu idzie dość łatwo zweryfikować przez odkręcenie obudowy o tyle sprzęgło i dwumasę trzeba zdejmować skrzynię a to już trochę kosztów, brat |
|
Data: 2010-11-29 22:42:03 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Da się sprawdzić, że faktycznie wymieniono rozrząd, sprzęgło i kołodwumasowe? | |
W dniu 2010-11-29 09:02, bratPit[pr] pisze:
Mam upatrzony samochód Opel Vectra 2004 diesel 1,9 CDTI. Właściciel Żeby zobaczyć grubość tarczy powinno wystarczyć samo odkręcenie śrub i lekkie odsunięcie obudowy na skręconych kołach. To będzie znacznie mniejsza robota niż demontaż skrzyni. |
|