Da się uprościć wymianę filtru oleju?

Data: 2010-09-28 17:02:32
Autor: J.F.
Da się uprościć wymianę filtru oleju?
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:4ca186d4$1news.home.net.pl...
Potrzebuję wymienić filtr oleju. I w związku z tym mam pytanie, czy żeby go wymienić muszę spuścić olej z silnika, czy też mogę to zrobić bez tej czynności, bo i tak uronię najwyżej kilka kropel? Silnik BBY

Tak jak sie zastanawiam .. to chyba poleci tyle samo.
Oleju z kanalow w ktorych filtr pracuje nie spuscisz, dopiero po wykreceniu filtra wyleci :-).

Tylko ze to bedzie wiecej niz kilka kropel.
Sam filtr zawiera ze szklanke, wylewajaca sie w czasie manipulacji.

J.

Da się uprościć wymianę filtru oleju?