Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca.

Data: 2018-03-31 23:26:00
Autor: sczygiel
Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca.
https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0

To tak apropos wątku z bmw i rozwałką skody.

Jak zapierdalac to trzeba jednak hamowac kiedy trzeba. I widac ze jednak nawet u niemca nie ma rózowo i czasem dosyc troche trwa wyprzedzanie sie pojazdów.

Ale pewnie zaraz tu sie ujawnią ci co powiedzą że to nasi jechali bo niemce by tak nie robili :)

Pozdro.

Data: 2018-04-01 19:15:30
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-04-01 o 08:26, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.

Pozdrawiam

Data: 2018-04-01 20:01:13
Autor: Poldek
W dniu 2018-04-01 o 19:15, RadoslawF pisze:
[...]

Przecież na samym początku jest napisane dużymi literami, że hałas nie pochodzi z samochodu, tylko z zakłóceń mikrofonu.

Data: 2018-04-01 22:47:06
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-04-01 o 20:01, Poldek pisze:

[...]

Jakim naiwniakiem trzeba być aby uwierzyć że to co słychać to nie
koła pracujące na asfalcie i karoseria na której hałasuje wiatr
tylko zakłócenia mikrofonu?
A może ten mikrofon jedzie na własnych kołach przed teslą i stąd
taka reakcja na zmieniające się prędkości?  :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-04-02 01:57:31
Autor: Poldek
W dniu 2018-04-01 o 22:47, RadoslawF pisze:
[...]

Człowiek napisał w jęz. angielskim, że nagranie zostało zrobione mikrofonem, który łapie przydźwięki od GSM/3G/LTE oraz, że jest link do drugiego nagrania, które zostało zrobione bez tych przydźwięków.

Data: 2018-04-02 02:14:42
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-04-02 o 01:57, Poldek pisze:

[...]

A napisał dlaczego te "przydźwięki" są zależne od prędkości pojazdu?

Pozdrawiam

Data: 2018-04-02 06:50:50
Autor: Shrek
W dniu 02.04.2018 o 03:26, Poldek pisze:

A napisał dlaczego te "przydźwięki" są zależne od prędkości pojazdu?

Efekt Dopplera?

LOL;)

Shrek

Data: 2018-04-02 12:57:56
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-04-02 o 03:26, Poldek pisze:

[...]

Jedynka nieuku, kombinuj dalej.
A może znowu nie doczytałem że gość w tej tesli zamontował
stację bazową z iluś metrową anteną?  :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-04-03 00:14:42
Autor: Poldek
W dniu 2018-04-02 o 12:57, RadoslawF pisze:
[...]

Masz rację - nie kupisz sobie Tesli :-(

Data: 2018-04-01 21:31:36
Autor: sczygiel
W dniu niedziela, 1 kwietnia 2018 12:15:38 UTC-5 użytkownik RadoslawF napisał:
W dniu 2018-04-01 o 08:26, sczygiel@gmail.com pisze:
> https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0

I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.

Heh, kiedys sie polapalem ze moja foka to calkiem ciche auto tylko opony jakies takie glosnie sie stały :)

Nawet dla próby wrzucilem na luz przy 120kmh i pozwolilem sie silnikowi uciszyc.
Okazalo sie ze nie, silnika przy 120kmh nie slychac ani jak napędza ani jak jest na wolnych obrotach. Za to wiater i opony robią cały hałas.

Troche pomogło obłożenie wnęk na koła mata bitumiczna. Ale niewiele.

Taki urok. A tesla ma byc lekka, i niestety troche zawsze bedzie hałasić.

Mi tam bardziej uwage zwrocilo to ze zapieprzajac 250kmh z kilometra widac tych na lewym pasie i zachowawczo sie hamuje a nie zaklada ze jak na tasmie w foxconnie wszystko sie ułozy i wyjdzie tak ze nogi z gazu zdejmowac nie trzeba.

Ale widze ze temat chyba juz przecwiczony i nikogo nie rusza :)

Data: 2018-04-02 11:19:21
Autor: kk

[...]

Bo w Niemczech nie zjeżdżają. Snują się jak smród po gaciach po lewym pasie aż wszystkich wyprzedzą.

Data: 2018-04-02 19:42:22
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .04.2018 o 08:26 <sczygiel@gmail.com> pisze:

[...]

Wszędzie jest podobnie. We Francji czy Włoszech wygląda to jeszcze gorzej.  Francuz wyprzedza mając 132km/h (przy 130 dopuszczalnej)  - wygląda to  identycznie jak u nas na A4 przy wyścigach tirów.
Generalnie na zachodzie kierowcy wyprzedzają na tempomacie (daje dwa  plusiki w górę) - jak ktoś chce szybciej to ma ciągle "rwaną" jazdę - jak  na tym filmiku (choć tu jest marny ruch i jeszcze nie ma tragedii).

TG

Data: 2018-04-02 11:14:49
Autor: CTP
W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 19:42:24 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
[...]
Hm. A ja dzisiaj wracałem do Wawy z lubelszczyzny przez DK17 i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony zachowaniem naszych rodzimych kierowców na 2-pasmówce. Lubię szybką jazdę i, nie chwaląc się, mam czym pocisnąć, więc to zazwyczaj ja wyprzedzam. Dzisiaj nawet jeśli któryś akurat wyprzedzał, to widząc mnie w lusterku zaraz po wyprzedzeniu zjeżdżał na prawy pas mimo, że przed sobą miał jeszcze kilka następnych aut do wyprzedzenia.
Nie wiem, może to ta trójramienna gwiazda na moim grilu robi takie wrażenie. :)
CTP

Data: 2018-04-02 22:11:07
Autor: J.F.
Dnia Mon, 02 Apr 2018 19:42:22 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
Wszędzie jest podobnie. We Francji czy Włoszech wygląda to jeszcze gorzej.  Francuz wyprzedza mając 132km/h (przy 130 dopuszczalnej)  - wygląda to  identycznie jak u nas na A4 przy wyścigach tirów.

Ale moze to nie przeszkadza az tak bardzo, skoro tez sie boisz 135
przekroczyc :-)

Generalnie na zachodzie kierowcy wyprzedzają na tempomacie (daje dwa  plusiki w górę) - jak ktoś chce szybciej to ma ciągle "rwaną" jazdę - jak  na tym filmiku (choć tu jest marny ruch i jeszcze nie ma tragedii).

Zachod niejeden kraj ma - w Niemczech sie wyprzedza na tempomacie, ale
tam to raczej dwa minusiki w dol - zeby zwolnic za wolniejszym, zanim
ten nie bedzie mogl zjechac.

J.

Data: 2018-04-03 00:19:06
Autor: Poldek
W dniu 2018-04-02 o 22:11, J.F. pisze:
[...]

U nas jedzie się na tempomacie aktywnym i nie robi się scen.
Chyba, że trafi się taki mistrz kierownicy w BMW, co kończy na Skodzie z niewinnymi ludźmi.

Data: 2018-04-03 18:23:00
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .04.2018 o 00:19 Poldek <pugilares@interia.eu> pisze:

U nas jedzie się na tempomacie aktywnym i nie robi się scen.
Chyba, że trafi się taki mistrz kierownicy w BMW, co kończy na Skodzie z  niewinnymi ludźmi.

Tempomat, zwłaszcza aktywny to zagrożenie na drodze.
Całkowicie usypia czujność kierowcy. Unikaj dłuższej jazdy na tempomacie  bo nie znasz dnia ani godziny.

TG

Data: 2018-04-03 18:20:30
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .04.2018 o 22:11 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Nieuprawniony wniosek :-)
Na szczęście Francja to nie Austria, gdzie za każdym rogiem fotoradar i  patrol policji. Jedynie na pomiar odcinkowy trzeba uważać.

 w Niemczech sie wyprzedza na tempomacie, ale
tam to raczej dwa minusiki w dol - zeby zwolnic za wolniejszym, zanim
ten nie bedzie mogl zjechac.

10% Niemców pewnie robi tak jak napisałeś - pozostałe 90% tak jak ja  napisałem.
Poza tym ten co daje przy wyprzedzaniu minusa, robi tak, bo przed nim  jedzie ten co przy wyprzedzaniu dał 2 plusiki :-)

TG

Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca.