Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca.

Data: 2018-04-01 19:15:30
Autor: RadoslawF
Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca.
W dniu 2018-04-01 o 08:26, sczygiel@gmail.com pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0

To tak apropos wątku z bmw i rozwałką skody.

Jak zapierdalac to trzeba jednak hamowac kiedy trzeba. I widac ze jednak nawet u niemca nie ma rózowo i czasem dosyc troche trwa wyprzedzanie sie pojazdów.

Ale pewnie zaraz tu sie ujawnią ci co powiedzą że to nasi jechali bo niemce by tak nie robili :)

I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.

Pozdrawiam

Data: 2018-04-01 20:01:13
Autor: Poldek
W dniu 2018-04-01 o 19:15, RadoslawF pisze:
[...]

Przecież na samym początku jest napisane dużymi literami, że hałas nie pochodzi z samochodu, tylko z zakłóceń mikrofonu.

Data: 2018-04-01 22:47:06
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-04-01 o 20:01, Poldek pisze:

[...]

Jakim naiwniakiem trzeba być aby uwierzyć że to co słychać to nie
koła pracujące na asfalcie i karoseria na której hałasuje wiatr
tylko zakłócenia mikrofonu?
A może ten mikrofon jedzie na własnych kołach przed teslą i stąd
taka reakcja na zmieniające się prędkości?  :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-04-02 01:57:31
Autor: Poldek
W dniu 2018-04-01 o 22:47, RadoslawF pisze:
[...]

Człowiek napisał w jęz. angielskim, że nagranie zostało zrobione mikrofonem, który łapie przydźwięki od GSM/3G/LTE oraz, że jest link do drugiego nagrania, które zostało zrobione bez tych przydźwięków.

Data: 2018-04-02 02:14:42
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-04-02 o 01:57, Poldek pisze:

[...]

A napisał dlaczego te "przydźwięki" są zależne od prędkości pojazdu?

Pozdrawiam

Data: 2018-04-02 06:50:50
Autor: Shrek
W dniu 02.04.2018 o 03:26, Poldek pisze:

A napisał dlaczego te "przydźwięki" są zależne od prędkości pojazdu?

Efekt Dopplera?

LOL;)

Shrek

Data: 2018-04-02 12:57:56
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-04-02 o 03:26, Poldek pisze:

[...]

Jedynka nieuku, kombinuj dalej.
A może znowu nie doczytałem że gość w tej tesli zamontował
stację bazową z iluś metrową anteną?  :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-04-03 00:14:42
Autor: Poldek
W dniu 2018-04-02 o 12:57, RadoslawF pisze:
[...]

Masz rację - nie kupisz sobie Tesli :-(

Data: 2018-04-01 21:31:36
Autor: sczygiel
W dniu niedziela, 1 kwietnia 2018 12:15:38 UTC-5 użytkownik RadoslawF napisał:
W dniu 2018-04-01 o 08:26, sczygiel@gmail.com pisze:
> https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0

I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.

Heh, kiedys sie polapalem ze moja foka to calkiem ciche auto tylko opony jakies takie glosnie sie stały :)

Nawet dla próby wrzucilem na luz przy 120kmh i pozwolilem sie silnikowi uciszyc.
Okazalo sie ze nie, silnika przy 120kmh nie slychac ani jak napędza ani jak jest na wolnych obrotach. Za to wiater i opony robią cały hałas.

Troche pomogło obłożenie wnęk na koła mata bitumiczna. Ale niewiele.

Taki urok. A tesla ma byc lekka, i niestety troche zawsze bedzie hałasić.

Mi tam bardziej uwage zwrocilo to ze zapieprzajac 250kmh z kilometra widac tych na lewym pasie i zachowawczo sie hamuje a nie zaklada ze jak na tasmie w foxconnie wszystko sie ułozy i wyjdzie tak ze nogi z gazu zdejmowac nie trzeba.

Ale widze ze temat chyba juz przecwiczony i nikogo nie rusza :)

Data: 2018-04-02 11:19:21
Autor: kk
W dniu 2018-04-02 o 06:31, sczygiel@gmail.com pisze:

[...]

Bo w Niemczech nie zjeżdżają. Snują się jak smród po gaciach po lewym pasie aż wszystkich wyprzedzą.

Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca.