|
Data: 2018-04-01 19:15:30 |
Autor: RadoslawF |
Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca. |
W dniu 2018-04-01 o 08:26, sczygiel@gmail.com pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0
To tak apropos wątku z bmw i rozwałką skody.
Jak zapierdalac to trzeba jednak hamowac kiedy trzeba. I widac ze jednak nawet u niemca nie ma rózowo i czasem dosyc troche trwa wyprzedzanie sie pojazdów.
Ale pewnie zaraz tu sie ujawnią ci co powiedzą że to nasi jechali bo niemce by tak nie robili :)
I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.
Pozdrawiam
|
|
|
Data: 2018-04-01 20:01:13 |
Autor: Poldek |
Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca. |
W dniu 2018-04-01 o 19:15, RadoslawF pisze:
W dniu 2018-04-01 o 08:26, sczygiel@gmail.com pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0
To tak apropos wątku z bmw i rozwałką skody.
Jak zapierdalac to trzeba jednak hamowac kiedy trzeba. I widac ze jednak nawet u niemca nie ma rózowo i czasem dosyc troche trwa wyprzedzanie sie pojazdów.
Ale pewnie zaraz tu sie ujawnią ci co powiedzą że to nasi jechali bo niemce by tak nie robili :)
I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.
Przecież na samym początku jest napisane dużymi literami, że hałas nie pochodzi z samochodu, tylko z zakłóceń mikrofonu.
|
|
|
Data: 2018-04-01 22:47:06 |
Autor: RadoslawF |
Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca. |
W dniu 2018-04-01 o 20:01, Poldek pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0
To tak apropos wątku z bmw i rozwałką skody.
Jak zapierdalac to trzeba jednak hamowac kiedy trzeba. I widac ze jednak nawet u niemca nie ma rózowo i czasem dosyc troche trwa wyprzedzanie sie pojazdów.
Ale pewnie zaraz tu sie ujawnią ci co powiedzą że to nasi jechali bo niemce by tak nie robili :)
I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.
Przecież na samym początku jest napisane dużymi literami, że hałas nie pochodzi z samochodu, tylko z zakłóceń mikrofonu.
Jakim naiwniakiem trzeba być aby uwierzyć że to co słychać to nie
koła pracujące na asfalcie i karoseria na której hałasuje wiatr
tylko zakłócenia mikrofonu?
A może ten mikrofon jedzie na własnych kołach przed teslą i stąd
taka reakcja na zmieniające się prędkości? :-)
Pozdrawiam
|
|
|
Data: 2018-04-02 01:57:31 |
Autor: Poldek |
Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca. |
W dniu 2018-04-01 o 22:47, RadoslawF pisze:
W dniu 2018-04-01 o 20:01, Poldek pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0
To tak apropos wątku z bmw i rozwałką skody.
Jak zapierdalac to trzeba jednak hamowac kiedy trzeba. I widac ze jednak nawet u niemca nie ma rózowo i czasem dosyc troche trwa wyprzedzanie sie pojazdów.
Ale pewnie zaraz tu sie ujawnią ci co powiedzą że to nasi jechali bo niemce by tak nie robili :)
I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.
Przecież na samym początku jest napisane dużymi literami, że hałas nie pochodzi z samochodu, tylko z zakłóceń mikrofonu.
Jakim naiwniakiem trzeba być aby uwierzyć że to co słychać to nie
koła pracujące na asfalcie i karoseria na której hałasuje wiatr
tylko zakłócenia mikrofonu?
A może ten mikrofon jedzie na własnych kołach przed teslą i stąd
taka reakcja na zmieniające się prędkości? :-)
Człowiek napisał w jęz. angielskim, że nagranie zostało zrobione mikrofonem, który łapie przydźwięki od GSM/3G/LTE oraz, że jest link do drugiego nagrania, które zostało zrobione bez tych przydźwięków.
|
|
|
Data: 2018-04-02 02:14:42 |
Autor: RadoslawF |
Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca. |
W dniu 2018-04-02 o 01:57, Poldek pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0
To tak apropos wątku z bmw i rozwałką skody.
Jak zapierdalac to trzeba jednak hamowac kiedy trzeba. I widac ze jednak nawet u niemca nie ma rózowo i czasem dosyc troche trwa wyprzedzanie sie pojazdów.
Ale pewnie zaraz tu sie ujawnią ci co powiedzą że to nasi jechali bo niemce by tak nie robili :)
I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.
Przecież na samym początku jest napisane dużymi literami, że hałas nie pochodzi z samochodu, tylko z zakłóceń mikrofonu.
Jakim naiwniakiem trzeba być aby uwierzyć że to co słychać to nie
koła pracujące na asfalcie i karoseria na której hałasuje wiatr
tylko zakłócenia mikrofonu?
A może ten mikrofon jedzie na własnych kołach przed teslą i stąd
taka reakcja na zmieniające się prędkości? :-)
Człowiek napisał w jęz. angielskim, że nagranie zostało zrobione mikrofonem, który łapie przydźwięki od GSM/3G/LTE oraz, że jest link do drugiego nagrania, które zostało zrobione bez tych przydźwięków.
A napisał dlaczego te "przydźwięki" są zależne od prędkości pojazdu?
Pozdrawiam
|
|
|
Data: 2018-04-02 03:26:52 |
Autor: Poldek |
Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca. |
W dniu 2018-04-02 o 02:14, RadoslawF pisze:
W dniu 2018-04-02 o 01:57, Poldek pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0
To tak apropos wątku z bmw i rozwałką skody.
Jak zapierdalac to trzeba jednak hamowac kiedy trzeba. I widac ze jednak nawet u niemca nie ma rózowo i czasem dosyc troche trwa wyprzedzanie sie pojazdów.
Ale pewnie zaraz tu sie ujawnią ci co powiedzą że to nasi jechali bo niemce by tak nie robili :)
I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.
Przecież na samym początku jest napisane dużymi literami, że hałas nie pochodzi z samochodu, tylko z zakłóceń mikrofonu.
Jakim naiwniakiem trzeba być aby uwierzyć że to co słychać to nie
koła pracujące na asfalcie i karoseria na której hałasuje wiatr
tylko zakłócenia mikrofonu?
A może ten mikrofon jedzie na własnych kołach przed teslą i stąd
taka reakcja na zmieniające się prędkości? :-)
Człowiek napisał w jęz. angielskim, że nagranie zostało zrobione mikrofonem, który łapie przydźwięki od GSM/3G/LTE oraz, że jest link do drugiego nagrania, które zostało zrobione bez tych przydźwięków.
A napisał dlaczego te "przydźwięki" są zależne od prędkości pojazdu?
Efekt Dopplera?
|
|
|
Data: 2018-04-02 06:50:50 |
Autor: Shrek |
Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca. |
W dniu 02.04.2018 o 03:26, Poldek pisze:
A napisał dlaczego te "przydźwięki" są zależne od prędkości pojazdu?
Efekt Dopplera?
LOL;)
Shrek
|
|
|
Data: 2018-04-02 12:57:56 |
Autor: RadoslawF |
Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca. |
W dniu 2018-04-02 o 03:26, Poldek pisze:
Jakim naiwniakiem trzeba być aby uwierzyć że to co słychać to nie
koła pracujące na asfalcie i karoseria na której hałasuje wiatr
tylko zakłócenia mikrofonu?
A może ten mikrofon jedzie na własnych kołach przed teslą i stąd
taka reakcja na zmieniające się prędkości? :-)
Człowiek napisał w jęz. angielskim, że nagranie zostało zrobione mikrofonem, który łapie przydźwięki od GSM/3G/LTE oraz, że jest link do drugiego nagrania, które zostało zrobione bez tych przydźwięków.
A napisał dlaczego te "przydźwięki" są zależne od prędkości pojazdu?
Efekt Dopplera?
Jedynka nieuku, kombinuj dalej.
A może znowu nie doczytałem że gość w tej tesli zamontował
stację bazową z iluś metrową anteną? :-)
Pozdrawiam
|
|
Data: 2018-04-03 00:14:42 |
Autor: Poldek |
Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca. |
W dniu 2018-04-02 o 12:57, RadoslawF pisze:
W dniu 2018-04-02 o 03:26, Poldek pisze:
Jakim naiwniakiem trzeba być aby uwierzyć że to co słychać to nie
koła pracujące na asfalcie i karoseria na której hałasuje wiatr
tylko zakłócenia mikrofonu?
A może ten mikrofon jedzie na własnych kołach przed teslą i stąd
taka reakcja na zmieniające się prędkości? :-)
Człowiek napisał w jęz. angielskim, że nagranie zostało zrobione mikrofonem, który łapie przydźwięki od GSM/3G/LTE oraz, że jest link do drugiego nagrania, które zostało zrobione bez tych przydźwięków.
A napisał dlaczego te "przydźwięki" są zależne od prędkości pojazdu?
Efekt Dopplera?
Jedynka nieuku, kombinuj dalej.
A może znowu nie doczytałem że gość w tej tesli zamontował
stację bazową z iluś metrową anteną? :-)
Masz rację - nie kupisz sobie Tesli :-(
|
|
|
Data: 2018-04-01 21:31:36 |
Autor: sczygiel |
Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca. |
W dniu niedziela, 1 kwietnia 2018 12:15:38 UTC-5 użytkownik RadoslawF napisał:
W dniu 2018-04-01 o 08:26, sczygiel@gmail.com pisze:
> https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0
> > To tak apropos wątku z bmw i rozwałką skody.
> > Jak zapierdalac to trzeba jednak hamowac kiedy trzeba. I widac ze jednak nawet u niemca nie ma rózowo i czasem dosyc troche trwa wyprzedzanie sie pojazdów.
> > Ale pewnie zaraz tu sie ujawnią ci co powiedzą że to nasi jechali bo niemce by tak nie robili :)
I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.
Heh, kiedys sie polapalem ze moja foka to calkiem ciche auto tylko opony jakies takie glosnie sie stały :)
Nawet dla próby wrzucilem na luz przy 120kmh i pozwolilem sie silnikowi uciszyc.
Okazalo sie ze nie, silnika przy 120kmh nie slychac ani jak napędza ani jak jest na wolnych obrotach. Za to wiater i opony robią cały hałas.
Troche pomogło obłożenie wnęk na koła mata bitumiczna. Ale niewiele.
Taki urok. A tesla ma byc lekka, i niestety troche zawsze bedzie hałasić.
Mi tam bardziej uwage zwrocilo to ze zapieprzajac 250kmh z kilometra widac tych na lewym pasie i zachowawczo sie hamuje a nie zaklada ze jak na tasmie w foxconnie wszystko sie ułozy i wyjdzie tak ze nogi z gazu zdejmowac nie trzeba.
Ale widze ze temat chyba juz przecwiczony i nikogo nie rusza :)
|
|
Data: 2018-04-02 11:19:21 |
Autor: kk |
Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca. |
W dniu 2018-04-02 o 06:31, sczygiel@gmail.com pisze:
....
Mi tam bardziej uwage zwrocilo to ze zapieprzajac 250kmh z kilometra widac tych na lewym pasie i zachowawczo sie hamuje a nie zaklada ze jak na tasmie w foxconnie wszystko sie ułozy i wyjdzie tak ze nogi z gazu zdejmowac nie trzeba.
Ale widze ze temat chyba juz przecwiczony i nikogo nie rusza :)
Bo w Niemczech nie zjeżdżają. Snują się jak smród po gaciach po lewym pasie aż wszystkich wyprzedzą.
|
|