Da się zrobić niezłą polonizację?

Data: 2010-02-26 10:17:12
Autor: Michał Gancarski
Da się zrobić niezłą polonizację?
Data: 2010-02-26 10:57:43
Autor: SirMike
Da się zrobić niezłą polonizacj ę?
On 2010-02-26 10:17, Michał Gancarski wrote:
Wygląda na to, że się da:

http://polygamia.pl/Polygamia/1,104392,7604375,DubRecenzja__Heavy_Rain.html

No pewnie ;) Tak jak wspomnieliśmy w recenzji, da się zauważyć słabsze momenty ale nie rzutują one raczej na całą grę.
Może zabrzmię jak napalony nastolatek ale najbardziej w ojczystej wersji podobały mi się dość subtelne bluzgi. Nie są absolutnie nachalne ani przesadzone - doskonale dodają dramaturgii niektórym scenom.
Pograłem też w wersję angielską ale "ichnie" fuck off nie brzmi juz tak kwieciście jak nasze wypierdalaj.

--
SirMike
http://dubscore.pl

Data: 2010-02-26 11:07:18
Autor: dxs

On 2010-02-26 10:17, Michał Gancarski wrote:
Wygląda na to, że się da:

[...]

:)
tak na zupełnym marginesie jesli chodzi o bluzgi:
"Fuck off" to znaczy "odpierdol się"
A nasze "wypierdalaj" to bedzie raczej "Get the fuck out".
Ale może się myle juz:)

Data: 2010-02-26 09:43:07
Autor: dziki
On 26 Lut, 11:07, "dxs" <d...@o2.eu> wrote:

tak na zupełnym marginesie jesli chodzi o bluzgi:
"Fuck off" to znaczy "odpierdol się"
A nasze "wypierdalaj" to bedzie raczej "Get the fuck out".
Ale może się myle juz:)

i tak najlepsze byly kiedys tlumaczenia na filmach. Dawno temu, ze
szkolnej gazetki:

"Ogladalem film i w pewnym momencie bohater krzyknal fuck you, co
lektor przetlumaczyl jako nie kombinuj. Idac tym tropem
przetlumaczylem:
fucker - kombinator
fuckers - kombinerki
F.U.C.K. - kombinat
"
bylo tego wiecej, ale juz nie pamietam :D

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-02-26 12:05:57
Autor: Moltisanti
Da się zrobić niezłą polonizację?

Użytkownik "dxs" :

:)
tak na zupełnym marginesie jesli chodzi o bluzgi:
"Fuck off" to znaczy "odpierdol się"
A nasze "wypierdalaj" to bedzie raczej "Get the fuck out".
Ale może się myle juz:)

Bez znaczenia juz :), wazne ze w koncu ktos zaczyna
uzywac naszego soczystego jezyka w momentach w ktorych
autora tak chcial. Juz mam dosyc
tych wszedobylskich "odczep sie", "pieprze", "pocaluj mnie gdzies",
zamiast narodowe nasze jakze popularne "odpierdol sie".

M.

Data: 2010-02-26 12:14:00
Autor: SirMike

On 2010-02-26 10:17, Michał Gancarski wrote:
Wygląda na to, że się da:

[...]

Jasne, oczywiście masz rację - chodziło mi tylko o ukazanie problemu :)

--
SirMike,
http://dubscore.pl

Da się zrobić niezłą polonizację?