[Krk] Dąbie, złodzieje?

Data: 2009-10-08 13:07:45
Autor: Rzaq
[Krk] Dąbie, złodzieje?
Widziałem dzisiaj w Krk na Dąbiu około 12:00 leżące na chodniku dwa rowery i reklamówkę z wystającymy sporymi ucinaczkami a obok policję.
Nie zginął komuś rower?

--
Rzaq

Data: 2009-10-08 18:30:03
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[Krk] Dąbie, złodzieje?
Dnia 08.10.2009 13:07 użytkownik Rzaq napisał :
Widziałem dzisiaj w Krk na Dąbiu około 12:00 leżące na chodniku dwa rowery i reklamówkę z wystającymy sporymi ucinaczkami a obok policję.
Nie zginął komuś rower?

Może W11?
BP NMSP

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-08 21:54:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[Krk] Dąbie, złodzieje?

[...]

Może płaszczyca?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-09 04:25:42
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Dąbie, złodzieje?

Może płaszczyca?

zyga

Moze maszpunto?

:) Marcepan

Data: 2009-10-09 14:10:25
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Dąbie, złodzieje?

[...]

Może jesteś idiotą podobnie jak płaszczyca?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

[Krk] Dąbie, złodzieje?